اقدام عجیب مدافع جنجالی استقلال پس از دربی

هروویه میلیچ مدافع تیم استقلال بامداد امروز تهران را ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طبق برنامه قرار بود خانواده هروویه میلیچ پس از سپری کردن تعطیلات کریسمس بامداد امروز ایران را ترک کنند.

میلیچ که گذرنامه‌اش در اختیار خودش بوده به همراه خانواده‌اش ایران را ترک کرده است و در اقدامی عجیب این باشگاه را شگفت زده کرده است.

مدافع کروات اخیرا به دلیل مسائل انضباطی در جلسه کمیته انضباطی شرکت کرد و سپس به تمرینات ملحق شد. او با این وجود در بازی مقابل پرسپولیس در ترکیب اصلی حضور نداشت و حتی جانشین محمد نادری هم نشد.

به نظر می‌رسد میلیچ پس از عدم دریافت مطالباتش در فصل جاری می‌تواند قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند و رفتار اخیر کادرفنی با وی موجب شد تا برای خروج از تهران مصمم باشد.

باشگاه استقلال هنوز به این موضوع واکنش نشان نداده است و در صورتیکه میلیچ در جلسه تمرینی امروز غیبت داشته باشد مشخص می‌شود که او تهران را ترک کرده است.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1475532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین امدبخش IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    11 13
    با وجودی که استقلالی 40 هزار اتشه هستم فوتبال جای نبود که اقای فکری بخواهد لجبازی کنه زیبا ترین گل تاریخ لیگ برتر رو ملیچ زد و شک نکنید نیم دوم اگر فقط یک تعویض بود وملیچ جای نداری امده بود تیم پیوزی بی شک شکست مخورد بت گل های فوان دو تعوض اشتباه باعث شد نیم دوم تیم پروزی بهتر شود البته تیم پیروزی بهتر نشد اشتباه بزرگکاد فنی باع شد نیمه اول اگر استقلال دروزبان هم نداشت فری نمیکرد دو تعویض اشتباه فکری باعث شد خدا میداند شاید محمد نادری هنوز تمایل به دوستان خودش داشت باید ملیچ از دقیقه یک بازی میکرد اگر هم نه فقط یک تعویض باید انجام میگرفت امدن ملیچ دانشگر پست او کجا هست شرح دهید تو این مورد حق با ملیچ هست 44449
    • پوکر IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      0 0
      دوپینگ ...
  • علی IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    22 0
    بهترین کار ممکن رو کرد.محمود فکری بدترین مربی 20 سال اخیر استقلاله
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      0 0
      كاملا موافقم
  • رضا IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    19 2
    من بیش از چهل ساله طرفدار تاجم و این کار میلیچ بهترین کار ممکن بوده ! وقتی مربی بدون دلیل موجه بازیکن آماده تیم رو کنار میزاره و بدتر اینکه این آدم با مشکلات و بی پولی تیم ساخته و اینجوری ازش تشکر می کنند!!!! همان بهتر که بره و پیگیر فسخ قراردادش بشه تا فکری به کارهاش بیشتر فکر کنه !!!
  • رضا کارگر IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    باسلام: احتراما ملیچ درپست خودش درتیم استقلال ازبازیکنان هم تیمش بهتراست .بازی دیروزجای خیلی خالی بود. اگربود امکان برد تیم بیشترمیشد.فکری مربی نیست کاراین اقا روی روابط وباند بازی است برای اینکه خودش رانگهدارد.برد وباخت برایش مهم نیست.باتشکر
  • BlueForever IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    آقای فکری بجای این لجبازیهای بچه گانه و تعویض های وحشتناکش بهتر است چندین بار دربی را ملاحظه کنند و همچنین بفکر نیمکت فنی تیم باشد . من به عنوان یک تاجی می گویم استقلال دیروز شانس داشت که با چندین گل نباخت . همچنین مطمئن باشید تیم باز هم به حاشیه خواهد رفت .
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    تیم دوچرخه سواران تو دربی خیلی خوش شانس بود و باید به جون نور الهی دعا کنن که ۴ تا نکرد تو کیسه شون
  • محمد IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    به نظر شما ، یک مقدار آشنا نیست با رفتن یک دفعه مهاجم و مربی گذشته استقلال !!!