مدارس قزوین از بهمن بازگشایی می‌شود

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین گفت: طبق دستورالعمل بازگشایی مدارس، از ابتدای بهمن‌ماه سه گروه از دانش آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مدرسه می‌روند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسنعلی اصغری، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین با اشاره به بازگشایی مدارس در ایام کرونا، تصریح کرد: از اول بهمن‌ماه سه گروه از دانش آموزان به مدرسه می‌روند، در مقطع ابتدایی‌ها صرفاً دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی در مناطق آبی و زرد به‌صورت گروه‌بندی به مدرسه می‌روند.

او افزود: دانش آموزان هنرستان‌های کاردانش و فنی و حرفه‌ای نیز برای دروس شایستگی‌های فنی و مهارتی به‌صورت حضوری در مدارس حضور پیدا می‌کنند.

اصغری اظهار کرد: در حال حاضر به‌ جز قزوین و تاکستان همه شهرستان‌های استان آبی هستند، در مناطق آبی نیز دانش آموزان مدارسی که تعداد دانش آموزان آن ۱۵۰نفر هستند به‌صورت گروه‌بندی بازگشایی می‌شود، در حال حاضر ۱۸۰مدرسه در سطح استان قزوین این شرایط را دارند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین تأکید کرد: رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی و دستورالعمل بهداشتی مدارس در آموزش حضوری الزامی است و مسئولیت مدیریت و نظارت بر اجرای دستورالعمل بهداشتی بر عهده مدیر و کادر اداری و اجرایی مدرسه است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1475958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =