۳ طرح صنعتی در منطقه آزاد قشم افتتاح شد

سه طرح تولیدی و صنعتی در منطقه آزاد قشم بااعتباری بیش از ۷۱۰ میلیارد ریال و سرمایه‌گذاری ارزی معادل ۵۰۰ هزار دلار روز پنجشنبه(۲۵ دی‌ماه) توسط رییس جمهوری افتتاح شد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، این سه طرح با سرمایه‌گذاری انجام‌شده از سوی بخش خصوصی و با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
در زمان احداث و اجرای این پروژه‌های صنعتی و تولیدی، ۵۷ نفر مشغول به کار بوده اند که در زمان بهره‌برداری تعداد اشتغال به ۱۵۵ نفر می رسد.
سردخانه متعلق به شرکت مروارید شکیل قشم با ظرفیت سالانه ۲۱ هزار تن و با سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیارد در زمان احداث برای ۲۵ نفر فرصت شغلی ایجادشده و با بهره‌برداری آن ۱۲۰ نفر مشغول فعالیت خواهند شد.
واحد تولید ماهی خشک و خوراک آبزیان متعلق به شرکت عصاره خوراک دانه قشم با سرمایه‌گذاری ۱۱۰ میلیارد ریالی و ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰۰ تن در سال نیز در زمان احداث برای ۲۵ نفر ایجاد اشتغال کرده و با بهره‌برداری از آن، ۲۰ نفر مشغول به فعالیت خواهند شد.
کارخانه تولید ماسک سوبا متعلق به شرکت مجتمع فرآوری سالم غذای قشم با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ هزار دلاری، دیگر مجموعه تولیدی و صنعتی منطقه آزاد قشم است که در زمان احداث برای ۷ نفر و پس از بهره‌برداری برای ۱۵ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌کند.
گفتنی است، امروز پنجشنبه ۲۵ دی‌ماه ۱۳۹۹، در جلسه ویدیو کنفرانسی با حضور رییس جمهور، ۲۷ پروژه منطقه آزاد قشم در دو بخش دولتی و خصوصی بااعتبار ارزی بیش از ۲۴۰ میلیون دلار و ۱۷ هزار و ۴۳۰ میلیاردی در پنج حوزه صنعت نفت، گاز و انرژی، تولیدی، شیلاتی، عمرانی و گردشگری که برای جامعه محلی، ۲ هزار و ۲۶۳ فرصت شغلی ایجاد کرده، افتتاح شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1476277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =