آقایی بهترین مدافع چپ شد؛ شجاع به کنعانی زادگان باخت

ورزش سه نوشت: با نظر سنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا محمد حسین کنعانی زادگان بهترین مدافع وسط و سعید آقایی بهترین دفاع چپ لیگ قهرمانان آسیا شدند.

سعید آقایی، مدافع فصل گذشته سپاهان که در نقل و انتقالات تابستانی به جمع سرخپوشان تهرانی اضافه شد و پیراهن شماره ۷۷ این تیم را از آن خود کرد، با نمایشی درخشان در لیگ قهرمانان آسیا موفق شده اکنون به عنوان برترین مدافع چپ فصل ۲۰۲۰ انتخاب شود.

آقایی که به همراه پرسپولیس موفق به حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد و در این دیدار برابر اولسان کره جنوبی برای دستیابی به عنوان قهرمانی ناکام ماند، با سه پاس گل، برترین بازیکن ایرانی از حیث این آمار نیز شناخته می‌شود که بر پایه آن اکنون طبق نظرسنجی صورت گرفته توانسته با بالاترین آرا به عنوان برترین مدافع چپ آسیا ۲۰۲۰ نیز دست یابد. مدافع چپ مورد اعتماد یحیی گل محمدی که با حضور خود در این باشگاه، توانسته شرایط خوبی را در سمت چپ دفاعی شکل دهد، در فصل جاری نیز با یک پاس گل در لیگ بیستم کار را دنبال می‌کند و امیدوار است طی دیدارهای باقیمانده همانند فصول گذشته، شرایط را برای بالا بردن این آمار شکل دهد.

برتری کنعانی زادگان نیز در رقابت با یو یونگ مدافع تیم بیژینگ، مین سانگ گی مدافع تیم سوون سامسونگ، کیم مین جائه دیگر مدافع میانی بیژینگ، کیم کی هی مدافع اولسان هیوندای و شجاع خلیل زاده به دست آمد و کنعانی زادگان با کسب اکثریت آرا این عنوان را از آن خود کرد.


محمد حسین کنعانی زادگان به همراه شجاع خلیل زاده دو عضو کلیدی پرسپولیس در رسیدن این تیم به فینال آسیا بودند و به لطف حضور این دو مدافع و البته سایر مدافعان تیم و عملکرد سازماندهی شده خوب تیم در بخش دفاعی، سرخپوشان پس از شروع دوباره رقابت ها تنها 2 بار از روی نقطه پنالتی تا فینال مسابقات گل خوردند.  در جدال برابر اولسان هیوندای سیدجلال حسینی و کنعانی زادگان دو مدافع میانی تیم بودند و دو بار دروازه حامد لک باز هم از روی نقطه پنالتی باز شد تا این تیم از شروع هفته سوم مسابقات تا پایان رقابت ها در جریان بازی گلی دریافت نکرده باشد.


کنعانی زادگان که دو بار طی سال های اخیر با مصدومیت های شدیدی مواجه شده، حالا شرایط خوبی در تیم ملی و پرسپولیس دارد و امیدوار است بار دیگر موفقیت های سال های اخیر در کنار سایر بازیکنان تکرار شود.

بیشتر بخوانید: تمرین 80 دقیقه ای پرسپولیس در روزهای جنجالی

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1476613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حرف حق IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    7 16
    این همون سایتی هست که تراکتور رو محبوب ترین تیم آسیا اعلام کرد و هوادارای پیروزی اونو قبول نمیکردن ولی الان همه سایت هاشون از انتخاب آقایی، لک، کنعانی زادگان و ... خوشحالن. زیبا نیست، آیااااا ؟!
    • یکتا IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
      4 4
      دوستان لنگی هر مطلبی به نفعشون باشه رو بزرگنمایی و تایید میکنن و از حقیقت فراری هستن. مثلا به اسم پیروزی آلرژی دارن در حالیکه بازیکنای بزرگی چون دایی، باقری، مهدوی کیا، عابدزاده، پیوس و ‌... با این اسم خاطره ها دارن
  • پوکر IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    8 19
    پیشنهاد میکنم بخاطر این اتفاق میمون، یک ستاره بزنن رو پیرهناشون
    • IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
      12 4
      دقیقااااااا
  • IN ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    21 1
    کلا نظرسنجی های اینستاگرامی کاملا در فضای هواداری برگزار میشود و اصلا جنبه فنی ندارد. با این نتایج اصولا تمام بازیکنان پرسپولیس در پستهای خودشان بهترین بازیکن آسیا شده اند و عدم حضور هیچکدام از نفرات تیم قهرمان و تیمهای دیگر قابل قبول نیست.