قربانی: از حرف هایم درباره پرسپولیس پشیمان نیستم

ورزش سه نوشت: مربی سایپا در ادامه صحبت‌های خاص خود درباره شرایط فوتبال، بار دیگر به نقد برخی مربیان پرداخت که به زعم او تلاشی برای پیشرفت فوتبال ایران ندارند.

قربانی در واکنش به سوالی که آیا با توجه به اظهارات اخیر خود که با واکنش منفی در فضای مجازی همراه شده، از آن پشیمان نیست گفت: حرف منطقی جای پشیمانی ندارد. بر سر مواضع خودم هستم. من فوتبال را منطقی می بینم و از فوتبال به خاطر اینکه به جایی برسیم، خدا را شکر به اندازه رسیدم. حالا یک سری دوستان یک کارهایی می کنند که نمیخواهم بازش کنم ولی بر اساس چیزی که می بینم قضاوت می کنم و اگر غیر از این باشد به نظرم خیانت به شعور مخاطب است.

مدافع و کاپیتان اسبق استقلال درباره تقابل با آبی پوشان در هفته آینده لیگ برتر گفت: حساسیتی ندارد. بازی مقابل استقلال به عنوان تیم سابقم و من هر چه در زندگی شخصی ام دارم از بعد جایگاه اجتماعی و مسائل دیگر مربوط به استقلال است ولی من الان عضو تیم سایپا هستم و همیشه استقلال را دوست دارم. با تیم خوب استقلال بازی داریم و امیدوارم بازیکنان از این فرصت خوب استفاده کنند.

قربانی درباره اینکه پیشکسوتان استقلال چندان حامی محمود فکری نشان نداده‌اند اینطور پاسخ داده: من زیاد در فضای مجازی و داستان هایی که آنجا جریان دارد نیستم. به عنوان یک پیشکسوت ما همه یک مدت در استقلال بازی کردیم و هر چه داریم از استقلال است و هیچکس نمی تواند منت بر سر این تیم بگذارد و منتی هم باشد از استقلال روی ماست. همه ما وظیفه داریم به عنوان یک پیشکسوت فوتبال مسائل را فنی ببینیم و اینکه بخواهیم دروغ به خورد مخاطب بدهم که چهار نفر به به و چه چه کنند من اینطور نیستم. طبیعتا استقلال همیشه برای ماعزیز است و دوست داریم بالا باشد. ما اول باید درون خودمان را رجوع کنیم و ضعف ها را ببینیم و برطرف کنیم و بعد از آن به مسائل دیگر نگاه کنیم. من کلی می گویم؛ در لیگ ایران مسائلی دیده می شود. مربیانی هستند که نتایجی می گیرند که در حد آن تیم نیست اما به همه چی ربط می دهند به جز ضعف خودشان. من به عنوان کسی که عاشق مملکت خودم هستم، هر کس در هر جایگاهی باید به دنبال پیشرفت مملکت باشد و من رشته ام فوتبال است. من هر حرفی که میزنم برای پیشرفت فوتبال مملکت است. حالا اینکه حرفم به کسی بربخورد مشکل من نیست و برای خوشایند کسی حرف نمیزنم و اینکه بخواهم با حرفم کسی را خوشحال کنم نیستم.

بیشتر بخوانید:سرمربی نساجی اخراج شد

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1476634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • shahrokh000mirrza IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    2 1
    دمشگرم این معلومه فهم فوتبالی داره تا واقعیت رو نپذیری نمیتونی چیزی عوض کنی
  • مهدی IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    2 1
    درود به شرفت.کاش امثال تو وهاشمی نسب تو این فوتبال بیشتر بودن...اگه منتی هست از بزرگی پرسپولیس واستقلاله...دمت گرم...شرم به آدمایی که مردم رو هالو فرض میکنن
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    3 4
    قربانی نظرم رو نسبت به استقلالی ها عوض کرد با دیدن و خوندن نظر برخی از این هواداران و پیشکسوتان سر دسته اونا مثل آقای فتح الله زاده و فنونی زاده و... فکر میکردم بعد ناصرخان حجازی و منصور پورحیدری هر کس بی منطق و سبک سر هست استقلالی میشه و مسئول. اولین بار دیدم یه نفر فنی و درست مصاحبه کرد و تو در بی حرفاش ثابت شد. حیفه بجای برهانی و فکری و مظلومی استقلال جای اشخاص فرهیخته مثل ایشونه نه افراد کوچولو