صرافی ارز دیجیتال همتاپی، استارتاپ برتر استان خراسان در سال ۱۳۹۹

بازار ارزهای دیجیتال در ایران طی چند سال اخیر بسیار داغ شده است و با افزایش قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال به اوج خود رسیده است. در تمام این سال‌ها علاقه‌مندان به بازار ارزهای دیجیتال برای خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال با محدودیت‌های زیادی مواجه بوده‌اند. یکی از این محدودیت‌ها نبود بستری امن برای خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی (ریال) می‌باشد. بنابراین، صرافی ارز دیجیتال همتاپی با هدف رفع محدودیت‌ها و رفع نیاز کاربران ایرانی پا بر عرصه گذاشته است.

اگرچه صرافی‌های ارز دیجیتال از سال‌ها قبل در سطح جهانی فعالیت داشته‌اند و به میلیون‌ها کاربر از سرتاسر جهان خدمات ارائه می‌دهند، اما پروسه خرید ارزهای دیجیتال برای کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌های بین‌المللی و عدم پذیرش واحد پولی و کارت بانکی در صرافی‌های ارز دیجیتال بین‌المللی بسیار دشوار و گاها غیرممکن است.

صرافی ارز دیجیتال همتاپی با هدف رفع نیازهای کاربران توسط تیمی باسابقه در مبادلات ارزهای دیجیتال در سال ۹۸ در پارک علم‌وفناوری خراسان رضوی شکل گرفت. این صرافی نخستین شرکت فعال در حوزه بلاکچین و خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که توانست عنوان برترین استارت‌آپ استان خراسان را در سال ۹۹ کسب کند. همتاپی به عنوان یک صرافی با زیرساخت ملی به کاربران این امکان را می‌دهد بدون دغدغه و نگرانی از تحریم‌های بین‌المللی به انجام مبادلات ارزهای دیجیتال بپردازند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با این صرافی ارز دیجیتال ایرانی بیشتر آشنا شوید.

صرافی ارز دیجیتال همتاپی چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

تیم همتاپی همواره در تلاش است تا بهترین و مهم‌ترین خدماتی که صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال دنیا دارند را به کاربران خود ارائه دهد.

در سامانه معاملات ارزهای دیجیتال همتاپی کاربران می‌توانند در بستری امن به دو صورت به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازند: ۱) کاربران می‌توانند با بهترین قیمت‌های ارائه شده در سایت به صورت آنی و با پول رایج کشور (ریال) و با استفاده از کارت بانکی خود ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین، اتریوم، تتر، بیت کوین کش، لایت کوین و لینک را خرید و فروش کنند. ۲) همچنین کاربران می‌توانند در تالار معاملات با دیگران کاربران سایت به صورت مستقیم با قیمت‌های مورد نظر خود به انجام معامله بپردازند.

سامانه خرید و فروش ارزهای دیجیتال همتاپی برای کاربران سطوح کاربری ویژه‌ای را در نظر گرفته است. کاربران با انجام مراحل احراز هویت و سابقه خود می‌توانند نسبت به ارتقاء حساب کاربری خود اقدام کرده و از مزایای سطوح کاربری برای هر سطح بهره‌مند شوند.

همتاپی در میان دیگر رقبای خود کمترین اختلاف قیمت خرید و فروش را به کاربران خود ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند در این سایت ارزهای دیجیتال خود را با منصفانه‌ترین و بهترین قیمت خرید و فروش کنند.

علاوه بر خرید و فروش‌های ریالی، کاربران صرافی ارز دیجیتال همتاپی می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را علاوه بر تبدیل به ریال به دیگر رمزارزها تبدیل نمایند. این ویژگی باعث شده است تا کاربران بتوانند به راحتی و بدون تبدیل ارزهای دیجیتال خود به ریال سرمایه‌گذاری‌های بهتری داشته باشند.

پلتفرم جامع معاملات همتاپی، یک صرافی با ویژگی‌های بارز و اساسی است. این صرافی با ارائه قیمت جهانی ارزهای دیجیتال به همراه نمودارها و پیش‌بینی‌های تکنیکال بازار به معامله‌گران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از نمودارهای ارائه شده و دریافت نظر مشهورترین تحلیل‌گران بازار مورد نظر خود را بررسی کرده و در نهایت در خرید و فروش خود تصمیمات بهتری اتخاذ کنند.

تیم همتاپی در مسیر تحقق اهداف خود توانسته است برای اولین بار در ایران، ساختار فنی کیف پول‌های بلاکچینی را بصورت کاملا بومی پیاده‌سازی کند. کاربران با ثبت نام در سایت همتاپی می‌توانند از کیف پول‌های اختصاصی برای نگهداری امن ارزهای دیجیتال خود استفاده نمایند.

سایت صرافی همتاپی علاوه بر ارائه کلیه خدمات مربوط به بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال مجهز به وبلاگ کاملی نیز می‌باشد. همتاپی تلاش می‌کند با آموزش مفاهیم و ارائه اخبار حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال گام‌های موثری را در جهت آگاهی بخشی نسبت به این حوزه بردارد. این کار با هدف ابهام‌زدایی از اشکالاتی است که به دلیل نبود اطلاعات کافی گریبانگیر علاقه‌مندان به این حوزه شده است.

سخن آخر

با استفاده از صرافی همتاپی می‌توان کلیه معاملات خرید و فروش ارزهای دیجیتال را در سریع‌ترین زمان و بصورت اتوماتیک با منصفانه‌ترین قیمت‌ها انجام داد. با ثبت نام در سایت همتاپی می‌توانید از تمامی خدمات ذکر شده در این مقاله بهره‌مند شوید.

تولید محتوا توسط صرافی ارز دیجیتال همتاپی

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1476770