بازدید جمعی از مسئولان قضایی کهگیلویه و بویراحمد از کارخانه سیمان مارگون

در اجرای سیاست های قوه قضائیه وحمایت از واحدهای تولید،جمعی از مسئولان قضایی استان از کارخانه سیمان مارگون بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج؛به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان ، در اجرای سیاست های ریاست قوه قضائیه و حمایت از واحد های تولیدی ، جمعی از مسئولان قضایی استان از کارخانه سیمان مارگون بازدید کردند.

سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از قسمت های مختلف کارخانه سیمان مارگون یازدید و در نشستی با مدیران این کارخانه با اشاره به ظرفیت های ایجاد شده بعد از انقلاب اسلامی در استان اظهار کرد: سرمایه گذاری سهامدار کارخانه که از شیعیان لبنان و علاقه مندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میباشد در این منطقه محروم، باعث رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار برای بیش از ۳۰۰ نفر از فرزندان استان شده، که همه از برکات انقلاب اسلامی است.

ملک حسینی در ادامه به سیاست قوه قضائیه و دادگستری استان در حمایت از صنعت و تولید گفت: با توجه به وضعیت خاص این کارخانه که با سرمایه گذاری خارجی ایجاد شده همه ی مراجع و مدیران دولتی در استان را مؤظف به حمایت و رفع موانع تولید برای این صنعت در شهرستان مارگون هستیم.

وی افزود: همه ی مردم منطقه، مدیران و مسئولین باید از این فرصت استفاده کرده و ضمن رفع موانع فراروی این واحد تولیدی، به توسعه ی این صنعت و سایر فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری کمک نمایندو

ملک حسینی تصریح کرد:  هرگونه اخلال در فعالیت این کارخانه، موجب خواهد شد که سرمایه گذاران دیگر نیز تمایلی برای سرمایه گذاری در این منطقه و سایر مناطق استان نداشته باشند.

دادستان مرکز استان اضافه کرد: صنعت بزرگی مانند کارخانه سیمان علاوه بر رونق و رشد شهرستان و افزایش میل به سرمایه گذاری در این مناطق باعث ایجاد اشتغال پایدار و نتیجتاً کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرم و جنایت خواهد شد.

در این جلسه که معاون حقوق عامه دادستان و رئیس دادگاه عمومی شهرستان مارگون نیز حضور داشتند مؤکداً با هرگونه فشار و سهم خواهی افراد حقیقی یا حقوقی از  این کارخانه مخالفت و تأکید کردند کسانی که اقداماتشان  باعث اخلال در امورات کارخانه شود  با برخورد قاطع دادستانی استان و دادگستری شهرستان مواجه خواهند شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1476969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =