لیورپول-منچستر با گزارش فردوسی‌پور مثل عسل می‌شد

امیر حاج‌رضایی معتقد است که شانس منچستریونایتد برای برتری مقابل لیورپول چندان زیاد نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر حاج رضایی کارشناس باسابقه فوتبال ایران که از دوست‌داران تیم منچستریونایتد هم به شمار می آید، در آستانه دیدار فوق العاده حساس تیم محبوبش مقابل لیورپول در رقابت های لیگ برتر انگلیس گفت:« من منچستریونایتد را خیلی دوست دارم اما تصور نمی کنم که بتواند این بازی را ببرد چرا که عملکرد سولسشر عملکرد باثباتی نبوده و هر زمان که چند برد به دست آورده، بعدش شکست ها از راه رسیده.با این حال دوست دارم که منچستر امشب پیروز شود اما دست من نیست و کفه ترازو به نفع لیورپول است. من در کل نظرم این است که در انگلیس اگر منچستریونایتد قهرمان نشد، هر تیمی که خواست بشود اشکالی ندارد اما فقط لیورپول قهرمان نشود.»

حاج رضایی همچنین در مورد جای خالی عادل فردوسی پور برای گزارش این مسابقه گفت:« اگر عادل این بازی را گزارش می کرد، برای همه ما مثل عسل می شد مخصوصا که خودش هم طرفدار لیورپول است.فقط می توان گفت حیف و صد حیف.»

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1477194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک ایرانی IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    42 4
    نظرم،همیشه این، بوده، و هست،که مثل، و مانند، عادل،فردوسی پور، نداریم، صدا بیست، تصویر، بیست، سواد، رسانه ایی بیست،اطلاعات عمومی،و ورزشی،بیست،ولی، صد حیف، که یه عده، بیسواد، عادل محبوب،رو از این ملت، محروم کردند، و یکی مثل میثاقی،رو جایگزینش، کردند، که اصلا در حد انگشت کوچیکه عادل هم نمیشه، ب امید، روزی، ک عادل، دوباره، به تلویزیون، برگرده
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      7 2
      تلویزیون لیاقت عادل فردوسی پور را ندارد
    • هادیخان نجمی IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      1 10
      یادت نره همین فردوسی پور تو برنامش چقدر به بزرگتر از خودش و پیشکسوتای فوتبالی توهین کرد و اونا رو مورد تمسخر قرار داد. فنیش عالی بود اما شخصیت اجتماعی ضعیفی داشت. # جوگیر نشویم #
    • GB ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      1 7
      يك ايرانى گرامى، متاسفانه نه تلويزيون را مى شناسيد، نه استاندارد هاى اجرا و گزارشگرى. مثل بقيه فقط بت مى سازيد و تحمل هيچ نقدى را هم نداريد.