فرودگاه گناباد در آستانه بهره‌برداری قرار گرفت

به نظر می‌رسد با نهایی شدن مراحل ساخت فرودگاه شهرستان گناباد باید به زودی شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان رضوی :  پروژه فرودگاه یکی از پروژه‌های قدیمی گناباد است که بیش از ۲۰ سال از عمر آن میگذرد و در این سالها از مسئولان کشوری تا شهرستانی قولهای زیادی برای بهرهبرداری از آن دادهاند.

اما این روزها دیگر مردم گناباد باورشان شده که به زودی صدای نشست و برخاست هواپیما در این فرودگاه را خواهند شنید و در ورودی گناباد شاهد ساختمانی به نام فرودگاه شهدای گناباد خواهند بود.

 نیز در راستای پیگیری پروژههایی که مطالبه مردمی دارد نیز پروندهای در این زمینه تشکیل داده و از ابتدای سال ۹۹ به طور متوسط هر ماه یک گزارش درباره روند اجرای این پروژه را روی خط خبری برده و شواهد نشان می‌دهد باید منتظر خبر « فرودگاه گناباد به بهره برداری رسید» باشیم.

پیشرفت ۹۲ درصدی پروژه فرودگاه گناباد

حامد قربانی فرماندار گناباد در زمینه آخرین وضعیت فرودگاه  در گناباد اظهار داشت: فرودگاه گناباد از این پس به نام فرودگاه شهدای گناباد معرفی شود زیرا براساس مصوبه‌ای که در سازمان فرودگاه‌های کشور داشته‌ایم فرودگاه‌های تازه تاسیس به نام شهدای آن شهر نامیده می‌شود.

وی افزود: اجرای پروژه محوطه سازی و راه ورودی این فرودگاه توسط یک پیمانکار بومی با اعتباری ۸ میلیارد تومانی  آغاز خواهد شد.

فرماندار گناباد اعلام کرد: این پروژه ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با انجام اقدامات راه ورودی و محوطه سازی باید درشاهد بهره برداری آن بزودی باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1477410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =