استاندار خراسان شمالی از اجرای طرح توسعه آیینه خانه مفخم منهای بیمارستان امام رضا (ع) در مرکز استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان شمالی ، محمدعلی شجاعی در نشست مجمع مشورتی رسانه‌ای استاندار اظهار داشت: هدف از ایجاد مجموعه فرهنگی، تاریخی، تفریحی و مذهبی مفخم، ماندگاری مسافران با سرمایه گذار بخش خصوصی است.
شجاعی با اشاره به اینکه خراسان شمالی از ظرفیت عبور سالانه ۲۰ میلیون مسافر بهره می‌برد افزود: اجرای طرح توسعه آینه خانه مفخم، طرح کوچک شده میدان نقش جهان اصفهان است و می‌تواند تأثیر به سزایی در ماندگاری مسافران داشته باشد.
وی در خصوص موضوعات مطرح شده درباره تخریب بیمارستان امام رضا (ع) نیز گفت: هر فرد عاقلی می‌داند بحث جابجایی بیمارستان در مرحله آخر این طرح بود تا بیمارستانی مجهزتر به این بهانه در استان ساخته شود.
وی با بیان اینکه بنا داشتیم تا به موازات ساخت این مجموعه فرهنگی، تفریحی، ساخت یک بیمارستان مجهز را بر دوش سرمایه گذار بگذاریم تاکید کرد: ۱۰ ماه صبر کردیم اما در نهایت، یک فرصت را از استان و مردم برای ایجاد بیمارستان مجهز توسط بخش خصوصی گرفتند.
شجاعی خاطرنشان کرد: به خاطر منافع مردم استان کار را آغاز کرده و با حذف بخش بیمارستانی از کل پروژه، کلنگ را در محوطه ۴.۷ هکتاری باقی مانده می‌زنیم.
استاندار تاکید کرد: کسی سخن از تخریب بیمارستان نکرد که عده‌ای می‌خواهند جلوی آن را بگیرند. عده‌ای فرصت افزایش سرانه درمانی استان با سرمایه بخش خصوصی را سوزاندند. حالا پس از مستهلک شدن این بیمارستان قدیمی طی سال‌های آینده، به جای استفاده از سرمایه بخش خصوصی، وزارت بهداشت باید با اعتبار دولتی هزینه ساخت بیمارستان را بدهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1477645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =