رییس کمیته داوران تکواندوی خوزستان، ناظر فنی فدراسیون شد

با پایان کلاس های دوره تربیت ناظران فنی، مربیان و باشگاه ها ، اسماعیل اسفندیاری با موفقیت و پشت سر گذاشتن آزمون های فنی و تخصصی از طرف فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران به عنوان ناظر فنی برگزیده شد.

به گزارش خبرآنلاین از خوزستان : دوره آموزشی تربیت ناظران فنی بر کار مربیان و باشگاه های تکواندو به منظور اجرای هوشمندانه و تهیه طرح و نیل به اهداف عالیه فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران در استفاده از نیرو های زبده ، شایسته و آموزش دیده که آراسته به اخلاق حسنه باشند و به قصد بالا بردن نظارت بر عملکرد فنی مربیان و باشگاه های ایران برگزار و اسماعیل اسفندیاری رییس کمیته داوران تکواندو استان خوزستان با گذراندن این دوره و کسب بالاترین نمره به عنوان ناظر فنی برگزیده شد. 
بر پایه همین گزارش کیفیت آموزش ،  اصلاح فضای باشگاه ها و  اموزشگاه ها ، افزایش کرامت انسانی و ارزشی جامعه تکواندو بویژه مربیان و تکواندو کاران از اهم ماموریت ویژه ناظران فنی است که می بایست با نقد فنی، بررسی و ارزیابی مترصد ارتقاء آگاهی مربیان، خانواده ها و همچنین بالا بردن سطح کیفی و کمی وضعیت فنی و اخلاقی در این مهم باشند. 
شایان ذکر است؛ اسفندیاری مربی بین المللی دانش اموخته از آکادمی کوکی وان کره جنوبی و همچنین داور بین المللی از فدراسیون جهانی تکواندو دارای کمربند مشکی دان ۷ و کارشناس ارشد مدیریت می باشد.که در کارنامه ورزشی خود دارای مدارک تخصصی هان مادانگ. پومسه.  کوچینگ و علم تمرین دارد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1478225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =