تبدیل ۸۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار در شهرستان مهدیشهر

مدیرتوزیع برق شهرستان مهدیشهر از اجرای طرح تبدیل ۸۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار در نقاط مختلف این شهرستان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان حسین حافظی گفت: تبدیل ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی به زمینی حدفاصل میدان فردوسی تا پست زمینی زیارت، اصلاح شبکه و تعویض پایه های فرسـوده منطقـه رسـم رودبـار، احداث یک هزار و ۳۰۰ متر شبکه روشنایی بلوار آیت ا... مدنی شهمیرزاد و احداث شبکه روشنایی معابر بلوار رسالت درجزین، از جملـه پروژه های در دست اقدام این مدیریت تا پایان امسال محسوب می شود.

وی با بیان این که طرح توسعه هشت هزار و ۲۵۹ متـر شبکـه فشـار ضعیـف و فشـار متـوسط هوائی و زمینی اجرائی گردیده گفت: نصب ۱۰ ایستگاه هوائی توزیع برق با ظرفیت ۵۰۰ کیلوولت آمپر در راستـای تغذیه برق مشترکین جدید، از آغاز سال جاری تا زمان حاضر به انجام رسیده است.

وی با ابراز این که با بهره گیری از کابل خودنگهدار، مقدار سه هزار و ۶۸۰ متر شبکـه احـداث شده اضافه کرد: بهینه سازی ۱۰ هزار و ۱۱۲ متر شبکـه های تـوزیع بـرق ، از دیگـر فعالیـت های اجـرا شده محسوب می شود.

حافظی با اشاره به این که هفت دستگاه کنتور هوشمند در قالب طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیـریت انرژی دایر گردیده تصریح کرد: جهت اجرایی نمودن ۲۷۹ پروژه عمرانی برق رسـانی در ایـن شهـرستان از شروع امسال تا به حال، مبلـغ ۲۹ میلیارد و ۵۴۹ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1478236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =