اگر راهی جاده چالوس هستید این خبر را بخوانید

فارس نوشت: مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان البرز با اشاره به بارش برف در تمام محورهای تردد استان، گفت: با تلاش تیم‌های مستقر راهداری هیچ مسیری مسدود نیست و تردد جریان دارد اما انتظار می‌رود با توجه به برودت هوا و ادامه بارندگی رانندگان زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

گودرز محمودی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، با اشاره به بارش برف در تمامی محورهای استان البرز، گفت: تیم‌های راهداری در محورهای تردد استان البرز مستقر شده‌اند و با انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی اجازه مسدود شدن هیچ مسیری را نداده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به اینکه محورهای ترددی لغزنده هستند، تصریح کرد: توصیه می‌شود مردم از سفر غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت لزوم زنجیرچرخ استفاده شود.

این مقام مسؤول با اشاره به بارش برف در مسیر کرج-چالوس، اظهار کرد: در جاده طالقان نیز شاهد بارش شاهد بارش برف هستیم که باعث لغزندگی این محور شده است.

محمودی محور تهران-کرج-قزوین، را نیز سفید پوش خواند و اظهار کرد: رانندگان برای تردد در مسیرهای کوهستان تمام تجهیزات لازم ایمنی را به همراه داشته باشند.

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1478399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =