چند دستگاه خودرو عمومی در اردبیل دو گانه سوز شده است؟

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: از ابتدای اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی تا آخر دی ماه سال جاری ، تعداد ۱۲۲۰ دستگاه خودرو دو گانه سوز شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، سید حجت مدنی درجهت اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودرو های عمومی، بیان کرد: از ابتدای اجرای این طرح تا پایان دی ماه سال جاری نزدیک به ۱۲۲۰ دستگاه خودروی عمومی ( تاکسی ، وانت ، نیسان بار ، تاکسی ون و کامیونت بنزین سوز ) با نصب مخزن در سطح استان دو گانه سوز شدند .

وی افزود: اجرای این طرح در منطقه در چهار کارگاه مجاز تبدیل در شهرستانهای اردبیل ، پارس آباد انجام شده است. و در حال حاضر برنامه ریزی لازم جهت افزایش یک مرکز دیگر در شهرستان گرمی صورت گرفته است تا دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی در استان با سرعت و کیفیت بیشتری انجام شود .

مدنی در ادامه تاکید کرد : دارندگان خودرو های عمومی جهت استفاده از این تسهیلات رایگان هرچه سریعتر در سامانه اطلاعات جامع خودرو های دو گانه سوز به آدرس اینترنتی GCR.niopdc.ir مراجعه و ثبت نام نمایند . قابل ذکر است اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام خود را انجام دهند .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1478977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =