رایگان شدن دریافت دفترچه بیمه سلامت همگانی

بر اساس دستور مدیر عامل این سازمان آزمون مذکور فعلا تا پایان سال و بنا به قولی تا پایان شیوع بیماری کرونا حذف خواهد شد و متقاضیان دریافت دفترچه بیمه سلامت همگانی بدون آزمون ارزیابی وسع دفترچه بیمه سلامت همگانی رایگان را دریافت می نمایند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کهگیلویه : غلامرضا کاظمی مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : با توجه به شرایط کنونی جامعه و شیوع بیماری کویید ۱۹ یکی از روش هایی که از همه گیر شدن این بیماری جلوگیری خواهد کرد الکترونیک کردن خدمات و حذف خدمات حضوری است وبیمه سلامت استان از سال ۱۳۹۸ اقدام به شروع این طرح کرده و توانسته در راستای اهداف این طرح به موفقیتهای بزرگی برسد.

مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت : نسخه نویسی ، تبادل و رسیدگی به اسناد و استحقاق سنجی از مهمترین پروژه های الکترونیکی اداره کل بیمه سلامت استان بوده که با هدف تسهیل و دسترسی آسان جهت دریافت خدمات مورد نیاز به بیمه شدگان اجرا شده واداره کل بیمه سلامت استان از سال گذشته با اجرای طرح ¬های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران از جمله استحقاق سنجی الکترونیک ، نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک ، توانسته است رضایت اقشار مختلف جامعه و مراکز و مؤسسات درمانی طرف قرارداد خود را افزایش دهد.
کاظمی در ادامه گفت : در زمینه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک ، اداره کل بیمه سلامت استان توانسته است رتبه اول را در کشور را کسب نماید و دستیابی به این موفقیت از افتخارات بیمه سلامت استان است. نسخه الکترونیک و در سال ۱۳۹۹ تاکنون بالغ بر ۲۵۱۴۰۷ نسخه الکترونیک در سطح استان تولید شده است.
مدیرکل بیمه سلامت استان تصریح کرد : اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک باعث کاهش هزینه ها و به عبارتی بهینه کردن هزینه ها و نیز ایجاد یک فرهنگ مترقی در خصوص استفاده صحیح از امتیاز بیمه درمان در کشور خواهد بود
وی در خصوص آزمون ارزیابی وسع نیز گفت: یکی دیگر از مهمترین اقدامات سازمان بیمه سلامت ایران در دوران شیوع و همه گیری بیماری کرونا که براساس آخرین مصوبات شورای ملی مبارزه با بیماری کرونا صورت پذیرفت حذف آزمون ارزیابی وسع برای متقاضیان دفترچه بیمه سلامت همگانی بود.
بر اساس دستور مدیر عامل محترم این سازمان آزمون مذکور فعلا تا پایان سال و بنا به قولی تا پایان شیوع بیماری کرونا حذف خواهد شد و متقاضیان دریافت دفترچه بیمه سلامت همگانی بدون آزمون ارزیابی وسع دفترچه بیمه سلامت همگانی رایگان را دریافت می نمایند.
ایشان در پایان گفت : در اداره کل بیمه سلامت استان عدالت محوری ، مشتری مداری و ارائه خدمات صادقانه در رأس امور بوده و به یک هدف تبدیل شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1478984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =