عملکرد موفق رسانه‌ها در مقابله با کرونا

استاندار قزوین گفت: رسانه های این استان با بسیج کردن تمامی ظرفیت‌ها برای اطلاع رسانی در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بی ‌بدیل عمل کردند که شایسته تقدیر و تجلیل هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندارقزوین در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین اظهار کرد: اعتماد متقابل یکی از اصول اساسی برای پیشبرد اهداف است که این مهم خوشبختانه در استان قزوین بین خدمتگزاران و مردم به وجود آمده و بسیار مطلوب ارزیابی می شود.

او گفت: تمامی دستگاه ها و سازمان ها در زمینه مقابله با کرونا سنگ تمام گذاشتند و این زحمات باعث به وجود آمدن شرایط ثبات در استان قزوین شده و امیدواریم این زحمات قزوین را به وضعیت سفید تبدیل کند.

جمالی پور بیان کرد: در ماه های گذشته استان قزوین به مرز ۶۰۰بستری رسیده بود و در حال احداث بیمارستان صحرایی بودیم ولی خوشبختانه با توجه به عزم مسوولان و مردم برای کاهش کرونا این آمار بسیار کاهش یافته است.

او اظهار کرد:  قزوین جزو چند استان پیر کشور است و باعث می شود که تعداد مرگ و میر در آن با استان های دیگر متفاوت باشد ولی با این وجود تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا در بسیاری از روزها به صفر رسید که مطلوب ارزیابی می شود.

این مقام مسئول گفت: البته شرایط موجود مطلوب ستاد کرونا این استان نیست ولی باید تلاش کنیم تا این وضعیت را نگه داشته و روز به روز وضعیت را به سمت سفید شدن هدایت کنیم.

جمالی پور افزود: استان قزوین در حوزه همکاری و همراهی بین مجموعه های دستگاهی بی نظیر بوده است و خوشبختانه تمامی دستگاه ها و به ویژه اعضای شورای تامین همواره یک صدا بوده اند و در راستای پیشرفت استان در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی تلاش کرده اند.

او بیان کرد: قزوین راه ارتباطی بسیاری از استان های کشور است که این مهم کار را بر مسوولان سخت کرده و بیشترین نگرانی ما از حضور و ورود مسافرانی است که ابتلا را در استان قزوین افزایش می دهد.

استاندار قزوین گفت: امیدواریم با حفظ همین وحدت و تعامل شرایط بهتری را در زمینه کرونا در استان قزوین به وجود بیاوریم و به وضعیت سفید کرونایی برسیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1479058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =