۰ نفر
۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
تجهیزات آنلاین آشپزخانه صنعتی

هنگام افتتاح یک رستوران جدید یا نوسازی یک آشپزخانه صنعتی، انتخاب تجهیزات مناسب آشپزخانه یا رستوران برای موفقیت ضروری است.

برای مثال ممکن است شما نیاز به باسکول 200 کیلویی صنعتی تهران استیل داشته باشید.

 ما لیستی از تجهیزات ضروری رستوران را برای شما بیان کرده ایم، بنابراین مطمئن باشید هنگام تجهیز آشپزخانه همه ی نیاز های شما پوشش داده شده است. توجه به این نکته مهم است که انواع مختلف رستوران ها ممکن است به تجهیزات اضافی یا سبک های مختلفی احتیاج داشته باشند که ممکن است در این لیست نباشد. در عض ، این لیست قرار است شامل مواردی باشد که هر رستوران اساسا به آن ها احتیاج دارد.

تجهیزات آشپزی سنگ بنای هر آشپزخانه صنعتی است

هنگام انتخاب تجهیزات پخت و پز برای رستوران خود، حتماً به این فکر کنید که بیشتر از چه وسایلی استفاده می کنید. اگرچه قطعات و تجهیزات کوچک تر ممکن است هزینه کمتری داشته باشند، اما اگر بخواهید مرتباً از آن ها استفاده کنید ممکن است نیازهای شما را برآورده نکند و در دراز مدت هزینه بیشتری برای کسب و کار شما داشته باشد.

لیست تجهیزات آنلاین آشپزخانه صنعتی

برای خریداری آنلاین این تجهیزات می توانید به سایت تهران استیل مراجعه کنید.

تجهیزات پخت غذا

اجاق گاز: این قطعه ی متنوع از تجهیزات می تواند برای پخت، بو دادن و موارد دیگر استفاده شود. در نتیجه، اجاق گاز (یا بسته به نوع شغل شما چند کوره) ضروری است.

بسته به تنظیمات و فضای آشپزخانه ی خود، می توانید گاز یا کوره ی برقی یا گاز را انتخاب کنید.

سرخ کن: در حالی که سرخ کن ها برای تهیه ی سیب زمینی سرخ کرده، آماده سازی مرغ های سوخاری و سایر موارد دلخواه مشتری ایده آل هستند، می توانید از آن ها برای سرخ کردن انواع غذاها استفاده کنید.

تجهیزات نگهدارنده: غذای شما را در دمای خاصی نگه می دارند، که این امر آن ها را برای نگهداری مواد غذایی تا زمانی که آماده ی سرو یا در حالت قبل از پخت باشد آماده می کند.

توستر: اگر قرار است رستوران شما برای صبحانه باز باشد، توستر صنعتی برای نان های سنتی و نان شیرینی شما ضروری است.

( برای آشنایی بیشتر با تجهیزات آشپزخانه ی صنعتی به سایت تهران استیل مراجعه نمایید. )

قهوه جوش: قهوه یکی از نوشیدنی محبوب است، و حتی اگر در کافه یا نانوایی شما، نوشیدنی خوبی در لیست نوشیدنی های شما است.

مایکروویو: مایکروویو یک روش مناسب برای گرم کردن سس ها، یخ زدایی از غذاهای منجمد و گرم کردن مجدد محصولات است. ماکروویو نقش مهمی در تجهیزات آشپزخانه ی صنعتی دارد.

علاوه بر این، با وجود تجهیزات پخت و پز، انتخاب نوع مناسب برق برای آشپزخانه ضروری است. همچنین توجه داشته باشید که برای نصب موفقیت آمیز تجهیزات پخت و پز ممکن است به شلنگ گاز اضافی و سایر اجزا نیاز داشته باشید.

با استفاده از سایت تهران استیل این لوازم پخت و پز را از لیست تجهیزات آشپزخانه رستوران خود بررسی و تهیه کنید.

یخچال در آشپزخانه صنعتی

تجهیزات برودتی به سبک های مختلفی وجود دارد و سبکی که انتخاب می کنید به نوع رستوران و کاربردهای خاص یخچال شما بستگی خواهد داشت. در این جا چند نمونه از مواردی که یک رستوران استاندارد ممکن است انتخاب کند وجود دارد:

یخچال و فریزر: برخی از انواع متداول یخچال ها در بازار موجود است که این احتمال وجود دارد که رستوران شما به ترکیبی از انواع مختلف آن احتیاج داشته باشد.

فریزر: فریزرها همانند یخچال ها در اندازه ها و سبک های مختلف متناسب با نیاز و ظرفیت غذایی شما موجود هستند.

دستگاه یخ: دستگاه های یخ سازه، نیازی اساسی برای سرویس نوشیدنی در هر رستوران هستند. به علاوه، کافه ها و فروشگاه های مواد غذایی ممکن است از یخ برای تهیه اسموتی یا کوکتل های مخلوط استفاده کنند.

با مراجعه به سایت تهران استیل با یک کلیک می توانید این تجهیزات و سایر موارد مورد نیاز تجارت جدید خود را آنلاین خریداری کنید.

تجهیزات ذخیره سازی غذا

علاوه بر یخچال، هر رستوران به تجهیزات ذخیره سازی مواد اولیه و همچنین محصولات نیاز دارد. در این جا برخی از تجهیزات ذخیره سازی استاندارد موجود در اکثر رستوران ها آورده شده است:

قفسه بندی: برای نگهداری غذاهای مختلف می توانید از قفسه های موجود در یخچال یا فریزر خود استفاده کنید. همچنین می توانید از قفسه های مخصوص نگهداری قابلمه ها، ماهیتابه ها، ظروف غذاخوری، مواد خشک و ... استفاده کنید. قفسه بندی در اندازه ها و سایز بندی های مختلفی وجود دارد که به شما امکان می دهد قفسه های خود را متناسب با فضای خود تنظیم کنید.

ظروف ذخیره سازی مواد غذایی: ظروف نگهداری مواد غذایی بهترین ابزار چند منظوره هستند. می توانید از آن ها برای نگهداری مواد اولیه از قبل تهیه شده، سس ها و مواد مخلوط شده یا مواد خشک مانند ماکارونی یا برنج در آن ها نگهداری کنید. از همه بهتر، بسیاری از ظروف نگهداری مواد غذایی دارای درپوش یا علامت گذاری رنگی هستند، بنابراین می توانید برای سازماندهی آسان آن ها را کدگذاری کنید.

قفسه های خشک کن: قفسه های خشک کن مکانی را فراهم می کنند که نه تنها تجهیزات شما را ذخیره می کند، بلکه آن ها را نیز در معرض هوا خشک می کند.

علاوه بر این ، هنگام مجهز کردن آشپزخانه جدید به تجهیزات برودتی و نگهداری، در نظر بگیرید که منوی شما چگونه خواهد بود و چه مقدار مواد غذایی باید در آن ذخیره کنید. با این کار ایده بهتری از نظر تعداد یخچال، فریزر و قفسه های مورد نیاز به شما خواهید داشت.

تجهیزات آماده سازی مواد غذایی

وقتی نوبت به تجهیزات آماده سازی غذا می رسد، رستوران های مختلف بسته به دستورالعمل هایشان اقلام مختلفی را در لیست تجهیزات آشپزخانه خود خواهند داشت. ما به جای لیست کردن تمام موارد بالقوه ای که می توانید سفارش دهید، لیست تجهیزات حرفه ای آشپزخانه را با توجه به موارد ضروری که بیشتر سرویس های غذایی به آن نیاز دارند محدود کرده ایم.

غذاسازها: این لوازم خانگی همه کاره می توانند به کاهش زمان آماده سازی با توجه به وقت ارزشمند شما کمک کنند. می توانید از آن ها برای تهیه سس، ترکیب مواد، خرد کردن سبزیجات و موارد دیگر استفاده کنید.

با استفاده از سایت تهران استیل می توانید همه ی این محصولات آماده سازی مواد غذایی و موارد دیگر را برای آشپزخانه خود پیدا کنید. شما می توانید به صورت حضوری یا آنلاین این تجهیزات کاربردی را به راحتی خریداری کنید.

ابزارهای کوچک در آشپزخانه ی صنعتی

چاقوهای سرآشپز: یک ست چاقو تیز مهم ترین مجموعه ابزار آشپزخانه است. چاقوهای آشپزی آماده سازی غذا را بسیار آسان می کنند.

تخته های برش: همچنین، اگر می خواهید به سرعت و با بهداشت کامل مواد غذایی خود را برش بزنید، تخته های برش در سایزهای مختلف از کاربردی ترین کالاهای آشپزخانه ی صنعتی هستند.

ماهیتابه: انواع مختلفی از ماهیتابه ها برای تهیه ی موادی مانند سسذو سرخ کردن انواع محصولات وجود دارد. قبل از ثبت سفارش، در نظر بگیرید که آشپزخانه شما به چه نوع و به چه اندازه نیاز دارد.

قاشق های آشپزخانه: این ابزارهای همه کاره باید در لیست تجهیزات رستوران موجود باشد.

برای سفارش آنلاین تجهیزات آشپزخانه صنعتی به سایت تهران استیل مراجعه کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1479339