یک قدم تا انفجار بمب زمستانی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد با مهدی ترابی منتظر فسخ این بازیکن با باشگاه العربی قطر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی ترابی در نخستین روزهای نقل و انتقالات تابستانی از پرسپولیس جدا شد تا فوتبال خود را در لیگ ستارگان قطر با پوشیدن پیراهن العربی دنبال کند.

با این حال دوران فوتبالی این بازیکن با پیراهن العربی کوتاه بود تا او پس از گذشت کمتر از چهار ماه در لیست مازاد این باشگاه قرار گیرد.

ترابی که مصدومیت‌های متوالی و زیادی را پشت سر گذاشت مورد انتقاد رسانه‌های فوتبال قطر گرفت تا لقب «بازیکنی از جنس شیشه» را بگیرد. او با دو گلی هم که با پیراهن العربی زد نتوانست نظر هواداران را به خود جلب کند تا بالاخره کادر فنی این باشگاه قید او را زده و «یوسف المساکنی» را جانشین ترابی کند.

سایت استاد الدوحه قطر نیز خبر فسخ رسمی قرارداد ترابی با العربی را منتشر کرد تا این بازیکن خیلی زود با فوتبال در لیگ ستارگان قطر خداحافظی کند.

ترابی که جدایی اش قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس شده بود برای بازگشت به فوتبال ایران با پیشنهاد تیم‌هایی نظیر تراکتور و سپاهان روبرو شد اما این بازیکن بار دیگر مد نظر کادر فنی باشگاه پرسپولیس قرار گرفت تا خودش نیز خواهان بازگشت به جمع شاگردان یحیی گل محمدی شود.

باشگاه پرسپولیس به دلیل قوانین بین المللی مربوط به نقل و انتقال بازیکن از مذاکره مستقیم با ترابی خودداری کرد و از مدیر برنامه‌های او خواست تا پس از فسخ رسمی قرارداد با العربی، پیشنهاد پرسپولیس را به طور رسمی بررسی کند.

از قرار معلوم این بازیکن نیز قصد دارد ظرف چند روز آینده به تهران بازگشته و بلافاصله در ساختمان باشگاه پرسپولیس حاضر شده و قرارداد خود را به طور رسمی امضا کند.

بنابراین بازگشت بازیکن محبوب یحیی گل محمدی به پرسپولیس تقریباً قطعی است تا سرخپوشان پایتخت بار دیگر یکی از بازیکنان تاثیرگذار سابق خود را به خدمت بگیرند.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1479669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    10 2
    دنبال یک دفاع وسط در حد بمب زمستانی باشید ترافیک در میانه میدان ضعف در دفاع .با فشار روی سید جلال خطر آسیب دیدگی شو زیاد می کنید.
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    19 5
    به خانه خودت خوش آمدی آهوی تیز پا
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      11 13
      یک بازی در میون مصدومه آهووووووووو
  • صبا IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    13 10
    خوش آمدی جوان مومن و با اخلاق.
  • سرور IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    14 2
    بمب چیه...یارو رو ریجکتش کردن...اشتباهی رفته بوده..میخواسته دفاع هم وایسته بازی کنه..
  • آروین IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 1
    ترابی گل زن خوبی است، خوب بازی سازی میکنه ما به یک هافبک وسط نیاز داریم تا هم گلزنی کنه هم بازی سازی کنه، هم پاس گل بده و ترابی همه ی اینهارو داره البته به یک دفاع وسط هد زن، قد بلند، تیز پا، جوان و با تجربه هم نیاز داریم
  • جهانگیر IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 5
    از کی دیپورتی لونگی شده بمبب؟؟؟؟؟ پیروزی پره از این بازیکنا که تا آخر فصلم تعداد برگشتیاشون بیشتر میشه.
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      3 0
      نمیدونم چرا طرفداران تیم دوچرخه سواران خبرهای مربوط به پرسپولیس رو دنبال میکنن فک کنم چرختون بدجور لنگ میزنه