بازیکنان پرسپولیس از چه ماسکی استفاده میکنند تا در برابر کرونا ایمن باشند؟

در حال حاضر ویروس کرونا میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را آلوده کرده است و ورزشکاران نیزاز این امر مستثنی نیستند و متاسفانه خیلی از بازیکنان فوتبال در داخل  و خارج از کشور را درگیر کرده است.

اما به دلیل شیوع و افزایش روز افزون بیماری کرونا، علائم حیاتی  و شرایط تک تک بازیکنان پرسپولیس  به طور روزانه مورد بررسی  قرار می‌گیرد و تیم ها موظف هستند که تمام پروتکل ها بهداشتی را رعایت کنند ضمن اینکه در تمرینات و بازی های خود از ماسک استفاده نمایند.

استفاده از ماسک N۹۵ چقدر توانسته کرونا را از پرسپولیسی ها دور کند ؟

برای هر ورزش دوستی  شاید این سوال پیش بیاید تیم محبوب شان با این بیماری چگونه مقابله می کنند؟ و چه راه کارهایی را در برابر این بیماری انجام می دهند؟ یا اینکه آیا از ماسک خاصی استفاده می کنند ؟

این روز ها با شیوع و گسترش انواع بیماری ها علل خصوص ویروس کرونا یا همان کووید ۱۹، استفاده از ماسک برای جلوگیری از انتقال و انتشار آن و یا جلوگیری از ابتلا به آن کار بسیار درستی است و توصیه نیز شده است.

این روز ها با شیوع و گسترش انواع بیماری ها علل خصوص ویروس کرونا یا همان کووید ۱۹، استفاده از ماسک  بسیار توصیه شده است. انواع  ماسک ها سبب جلوگیری از ابتلا  و انتقال این بیماری و مانعی برای انتشار آن در محیط می باشند.

ماسکهای N ۹۵ از مقاوم ترین نوع ماسکها هستند که ذرات بسیار ریز ازجمله باکتری‌ها و ویروس‌ها را عبور نمی‌دهند. این ماسک‌ها سایزهای متفاوتی دارند و باید متناسب با هر فرد انتخاب شود.

این ماسک‌ها از خروج ذرات تنفسی شما و پراکنده شدنشان در صورت بیمار بودن شما جلوگیری می‌کند. همچنین درصورتی ‌که ویروس‌ها در فضای اطراف شما پراکنده باشند از ورود به سیستم تنفسی شما جلوگیری می‌کند.

ماسک پرسپولیس یحیی  کد ۲۹۹

ماسک باشگاه پرسپولیس یک ماسک با پارچه بسیار مرغوب و لطیف است. این  نوع از ماسک قابلیت شست و شو دارد و با تمیز کردن آن میتوانید آن را به دفعات و به صورت مکرر استفاده کنید.

 این سری از ماسک یحیی  دارای فیلتر ۵ لایه‌ از الیاف بافته نشده مدرن از جنس اس‌ام‌اس (ملت‌بلون-اسپان‌باند) و لایه اس‌ام‌اس نانو + رویه پارچه‌ای مقاوم مشکی می باشد.  همچنین طرح دار در سه سایز بزرگ (مردانه) – متوسط (زنانه) – کوچک (بچه‌گانه) تولید و عرضه می‌شود.

از دیگر ویژگی های این ماسک میتوان به طرح دار بودن آن و وجود سایز های مختلفی چون بزرگ (مردانه) – متوسط (زنانه) – کوچک (بچه‌گانه) اشاره کرد که متناسب با نیاز مشتریان عزیز می باشد.

لازم به ذکر است که؛

– کنترل کیفی در چند مرحله برای تمامی محصولات این سری صورت می‌گیرد

– بسته‌بندی‌های ماسک‌ها تماما پلمپ بدون روزنه در مرحله آخر توسط سیستم ضد میکروارگانیسم اتوکلاو و سیستم رطوبت گیر صورت می‌گیرد.

ماسک مقاوم یحیی بسته بندی تکی کد ۶

ماسک سلامت یحیی کد ۶ ماسک چهار لایه با دو لایه ملت بلون ۲۴ گرم ، یک لایه اسپان باند ۶۰ گرم بافتینه و یک لایه اس ام اس ۳۰ گرم بافتینه بسیار مقاوم و غیر قابل نفوذ در مقابل ویروس و ریز گرد ها میباشد که در بسته بندی بهداشتی و استریل شده توسط سیستم اتوکلاو بدون دخالت دست تولید میشود.

 لازم به ذکر است که سیستم اتوکلاو بالاترین سطح ضد عفونی محصولات منسوجاتی می‌باشد که ابداع گروه صنعتی یحیی در امر ماسک است.  قبل از این ابداع، این روش در آزمایشگاه ها و اتاق‌های عمل برای ضد عفونی وسیله‌ ها از میکروارگانیسم ‌ها صورت می‌گرفته است.

این ماسک ها را میتوان همراه با میله پشت گردنی که نگه دارنده کش دور گوش می‌باشد استفاده کرد که موجب سهولت در استفاده‌های طولانی مدت می‌شود.

محتوی پک اتوکلاو : ۱ عدد ماسک ۵ لایه با رویه پارچه‌ای+ پد رویه بینی + میله انحنا روی بینی + گیره نگهدارنده پشت گردنی + کش ماسک + بسته بندی شده با سیستم اتوکلاو

برای مبارزه با گسترش کرونا (corona) در ورزش رعایت موردهای زیر ضروری است:

۱- خودداری از حضور غیر ضروری در مکان های پرتردد و پرجمعیت

۲- شست وشوی مکرر دست ها با آب و صابون

۳- خودداری از دست دادن و روبوسی

۴- رعایت حریم ایمن ۱.۵ تا ۲ متری با دیگر اشخاص در تجمعات، مانند زمان حضور در ورزشگاه

۵- استفاده از محلول های ضدعفونی در ورزش و محل کار برای تمیز کردن دست ها و سطوح  و وسیله ها

۶- مراجعه به پزشک در صورت وجود علایمی مثل سرفه، گلودرد، نفس تنگی ، تب و مشکلات گوارشی

۷- استفاده از ماسک های استاندارد و تعویض به موقع آن براساس دستورالعمل های مربوطه برای افرادی که مریض شده اند یا از مریض نگهداری می کنند.

۸- افرادی که دچار سرما خوردگی و عفونت هستند از حضور در ورزشگاه پرهیز کنند.

۹- تماشاگران حاضر در ورزشگاه ماسک بزنند و از دست دادن و تماس با یکدیگر خودداری کنند.

شما ورزش دوستان نیز میتوانید این نوع ماسک های ویژه را در بسته بندی شکیل از فروشگاه اینترنتی ماسک یحیی تهیه کنید و سفارش خودتان را همان روز تحویل بگیرید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1480046