گل‌محمدی: جلسه امروز ربطی به بیانیه رسول‌پناه نداشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چیزی که برای ما مهم است، باشگاه و تیم است و باید حواسمان به کارمان باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یحیی گل‌محمدی پس از پایان جلسه امروز با هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و اظهارات مهدی رسول پناه، اظهار داشت: این جلسه ما ربطی به بیانیه او نداشت. الان آرامش تیم و باشگاه از همه چیز مهم تر است. باید تمرکزمان به کارمان باشد. دوست ندارم در مورد این مسائل پیش پا افتاده صحبتی داشته باشم. عملکرد او برای همه مشخص است. چیزی که برای ما مهم است، باشگاه و تیم است و باید حواسمان به کارمان باشد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه ترکیب جدید هیات مدیره را چقدر همراه با کادرفنی تیم می بیند، گفت: در هر صورت فکر می‌کنم صدری عضو مهمی است. از امروز کارش را شروع کرد و برای کمک آمده است. کار باشگاه تیمی است. همه ارکان باشگاه باید دست به دست هم بدهند و اتحاد داشته باشند. از بازیکنان و مربیان تا هیات مدیره و کارکنان باشگاه و درنهایت هم حمایت هوادران که همیشه بوده است. فکر می کنم با همین اتحاد و همدلی می توانیم کارمان را پیش ببریم.

وی در مورد اینکه هواداران نگران روند نتیجه‌گیری هستند، عنوان کرد: از لحاظ نتیجه‌گیری خودم هم واقعا راضی نیستم. طور دیگری فکر می‌کردم. در هر صورت اتفاقات فوتبالی هم برای ما افتاد. مثل اشتباهات داوری و مصدومیت بازیکنان، نمی‌خواهیم کارمان و نتایجمان را توجیه کنیم ولی هواداران مطمئن باشند با تمام وجود کار می کنیم. فقط باید تمرکزمان روی کار باشد.

سرمربی پرسپولیس گفت: مشکلات در این باشگاه وجود دارد و باید با سعه صدر و صبوری بیشتر کار کنیم. بازیکنان هم واقعا از جانشان مایه می گذارند و سختی های زیادی را تحمل می کنند. بیشتر بار مشکلات باشگاه روی دوش بازیکنان است چون تمام مشکلات مالی موجود در باشگاه در شرف حل شدن است یا در آینده ممکن است این اتفاق بیفتد.

گل‌محمدی تصریح کرد: بازیکنان با تحمل و صبوری خودشان کمک زیادی به این باشگاه کردند. تسویه‌های زیادی که با مربیان و بازیکنان شده است. فقط به خاطر صبوری بازیکنان بوده و آن‌ها در این چند وقت گذشته واقعا شکیبا بودند. از تک تکشان باید تشکر کنیم. واقعا قابل احترام هستند. باید از تک تک بازیکنان تشکر کنم. به خاطر اینکه واقعا انسان‌های بزرگی هستند. این تیم را دوست دارند و عاشق تیم هستند و با تمام مشکلاتی که وجود دارد با تمام وجودشان کار می کنند.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1480220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین US ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    9 2
    اقا یحیی اگه ریگی در کفشت نیست مناظره رو قبول کن اگه رسول پناه دروغ گفته باشه محبوبیت صد چندان میشه نمیشه تا ده ساعت پیش طرف رو خراب بکنی و حالا که حرف از رودررویی هست بیاد ارامش تیمت بیفتی
  • مممم IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    10 1
    آقای گل محمدی خواهشن فرافکنی دیگه جواب نمیده دیگه پشت اتفاقات پنهان شدن فایده‌ای نداره اون تیم قدرتمند دیگه یکه تازی نمی کنه تیم حال و روز قبل از برانکو رو داره ۴ سال با برانکو هیچ دغدغه‌ای نداشتیم حتی زمانی که تیم ۹ نفره می شد؟ درطول این ۴ سال اون مرد بزرگ کوچک ترین انتقادی یا بهانه‌ای نیاورد چون یی جنتلمن بود؟ شاموتی بازی دیگه.؟
  • حسین IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    9 0
    پیشنهاد مناظره منصفانه است با این که شخصا احترامی برای آقای رسول پناه با اون کلیپ هایی که مرز های لمپنیسم را جابجا کرد قائل نیستم ولی این حق رو بهش میدم یکبار برای همیشه با کسی که پس از هر بازی ای که تیمش نتیجه نمی گیره تقصیرش رو گردن این آدم میندازه رو در رو بشینه بحث کنه و این داستان پرسپولیس و رسول پناه یکبار برای همیشه تموم بشه و اقا یحیی تمرکزش رو بزاره روی نقاط ضعف تیم و کادر فنی
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    13 0
    یحیی داری خراب می کنی مراقب محبوبیت خودت باش لجبازی با برخی بازیکن ها به نفع شما و تیم نیست