۵۶ خانه هلال احمر همزمان با دهه فجر در همدان افتتاح می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان، از افتتاح ۵۶ خانه هلال همزمان با ایام فرخنده سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مناطق مختلف روستایی استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین همدان ؛ علی سنجربیگی در جلسه شورای معاونان جمعیت هلال احمر استان همدان، گفت: با افتتاح این تعداد، مجموع خانه های هلال در روستاهای استان همدان با هدف ارائه آموزش های همگانی و اولیه امداد و نجات به ١٤٠ باب می رسد.

وی افزود: راه اندازی خانه های هلال زمینه مناسب برای برگزاری دوره های آموزش همگانی در بخش خدمات اولیه امداد و نجات را برای روستاییان در زمان وقوع حوادث فراهم میکند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان، ارائه آموزش همگانی، مقابله و پاسخگویی به سوانح را ۲ وظیفه اصلی هلال احمر عنوان کرد و گفت: دوره های ویژه مربیگری کمک های اولیه این نهاد نیز همزمان با دهه فجر در نقاط مختلف استان برگزار می شود.

سنجربیگی اظهار داشت: ویزیت رایگان بیماران در ۱۲ بهمن و همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور از دیگر برنامه های جمعیت هلال احمر استان همدان است که خدمات درمانی در درمانگاه و مراکز توانبخشی جمعیت به مراجعه کنندگان در سطح استان به صورت رایگان ارائه می شود.

به گفته وی، اجرای طرح یاس و جشنواره‌های انتخاب مادر نمونه، رفیق خوشبخت و چلچراغ را از دیگر برنامه های جمعیت هلال احمر استان همدان در دهه فجر است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1480306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =