قوچان نژاد: ناراحتم اما به زووله تعهد دارم

بازیکن ایرانی زووله پس از گلزنی در شب تساوی تیمش از نبود تماشاگران در ورزشگاه‌ها سخن گفت و از جایگاهش دوباره در تیم انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شب گذشته در چارچوب هفته نوزدهم لیگ هلند، زووله با گلزنی قوچان نژاد مقابل هراکلس به تساوی 2 بر 2 رسید.

قوچان نژاد که در دیدار قبلی هت‌تریک کرد بود، در این مسابقه پس از 3 دقیقه توانست دروازه‌ حریف را باز کند.

ستاره ایرانی زووله پس از این تساوی گفت: من مطمئنم بودم که اگر تماشاگران حضور داشتند، این بازی 3 بر 2 به سود ما می‌شد. اگر در ورزشگاه‌ها حضور داشتند به یار دوازدهم ما لقب می‌گرفتند.

وی ادامه داد: ما در گذشته نیز چنین چیزهایی را تجربه کرده‌ایم. تماشاگران پشت تیم می ایستادند و همه چیز تغییر می‌کرد.

قوچان نژاد اظهار داشت: من می‌توانم که چه توانایی‌هایی دارم و خوشحالم که امشب نیز دوباره چنین عملکردی داشتم. در خصوص شرایطم زیاد حرف زده شده و من ناراحتی‌ام را مخصوصا در رسانه‌ها نشان داده‌ام. البته ناراحتی من مستقل از تعهدم نسبت به این باشگاه است و رفتارم مثل سابق خواهم بود. چه بازی کنم، چه بازی نکنم، هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد.

ستاره ایرانی درباره مهاجم 20 ساله زووله به نام «توماس بویتینک» اظهار داشت: این پسر به تازگی فوتبال حرفه‌ای اش را آغاز کرده و رفتارم با او به همان شکلی خواهد بود که با دیگران دارم. من رقابت و جنگی بین رضا و توماس نمی‌بینم. من اتفاقا می‌خواهم به او کمک کنم زیرا او جوان بوده و به تازگی وارد باشگاه شده است. باید با آغوش گرم به استقبالش برویم.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1480339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =