۰ نفر
۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی

قالیشویی از رسوم پرطرفدار بین ما ایرانیان است. سنتی ایرانی که به عنوان موردی اساسی برای حفظ نظافت و پاکیزگی طی سال‌ها میان ما مرسوم بوده، اما در سال‌های اخیر دستخوش تغییراتی شده است.

با تغییر شیوه زندگی و شرایط زندگی شهری و آپارتمان نشینی، سنت قدیمی شستشوی فرش در منازل از میان متحول شده و جای خود را روش مدرن و ماشینی داده است.

در این مطلب:

  • شما را با صنعت شستشوی فرش و مزایای آن در زندگی امروزی آشنا می‌کنیم.
  • از چند و چون خدمات ارائه شده توسط قالیشویی برف شادمهر به مشتریان با شما صحبت می‌کنیم.
  • معتبرترین مراکز شستشوی قالی در تهران را به شما معرفی می‌کنیم.

با ما در مطالعه این نوشتار همراه شوید.

شستشوی قالی: از سنت تا الزام!

فرش، قالی و قالیچه، نقش مهمی در دکوراسیون منزل و راحتی ما ایرانیان در محیط زندگی ایفا می‌کنند. اغلب  ما کماکان کودکی خود را بر روی فرش گذرانده‌ایم یا قطعه‌ای از آن را به‌عنوان بخشی  از میراث هنری و صنایع دستی نگهداری می‌کنیم. تا جایی که به جرات می‌توان گفت فرش و قالی بخشی از فرهنگ ایرانی را تشکیل می‌دهد.

قالیشویی در گذر زمان

شستشوی فرش و قالی در کشور ما سابقه‌ای دیرینه دارد. از زمانی که مادربزرگ‌های ما، پیش از رسیدن به ایام نوروز، یا در اوج گرمای تابستان فرش‌های دستبافت و قالیچه‌های‌ منازل خود را روی سنگفرش حیاط‌ و با آب چاه و حوض می‌شستند تا امروز مسیری طولانی را طی کرده‌ایم. امروزه آن سنت و شیوه اجرای آن، تنها به خاطراتی  نوستالژیک در ذهن ما تبدیل شده است.

هم‌چنین ترمیم ریشه انواع فرش و قالی نیز، ازجمله مواردی هستند که نیاز به آنها در سطح وسیع و حرفه‌ای کاملا مشهود است. برای انجام باکیفیت این خدمات، وجود نیروی حرفه‌ای و متخصص کاملا الزامی به‌نظر می‌رسد.

کار را به کاردان بسپارید!

قالی و فرش در هر منزل از بخش‌های پر استفاده و ارزشمند اثاثیه محسوب می‌شوند. مواردی که علاه بر جنبه کاربردی که دارند، جزو اشیاء دکوراتیو و هنری نیز محسوب می‌شوند.

بدون شک هیچ یک از ما مایل نیستیم فرش‌های قیمتی و دوست داشتنی خود را جهت شستشو یا ترمیم به مراکز نامعتبر یا افراد ناوارد بسپاریم. چنین اشتباهی می‌تواند منجر به صدمه جدی به فرش‌ شده و از نظر مالی و روحی به افراد خانواده آسیب برساند.

خوشبختانه، مراکز و قالیشویی‌های تحت پوشش اتحادیه، با پیروی از قوانین صنفی و آشنایی با اصول کار، چنین خدماتی را همراه با تضمین سلامت و کیفیت خدمات، برعهده می‌گیرند.

در بخش بعدی این مطلب، یکی از این مراجع مطمئن و نام‌آشنا را، جهت دریافت انواع این خدمات به شما معرفی می‌کنیم.

با قالیشویی برف شادمهر بیشتر آشنا شویم

همانطور که گفتیم، شستشوی فرش مورد بسیار حساس و دقیقی است. طی این کار، ضمن رفع انواع میکروب و باکتری، ذرات غبار و آلودگی نیز از فرش خارج می‌شوند. اما انجام آن بدون آگاهی از ساختار فرش و متریال مصرف شده در بافت آن، می‌تواند به تخریب یا آسیب جدی به تاروپود فرش منتهی شود. همین‌طور کاربرد شوینده‌های نامناسب نیز، می‌توانند موجب آسیب به بافت قالی شده و آن را تخریب نمایند.

در قالیشویی برف شادمهر، بکارگیری نیروهای کارآزموده و متخصص از ابتدای تاسیس این مجموعه تا امروز همواره بخشی جدایی‌ناپذیر از کار محسوب شده است. هم‌چنین آشنایی با دانش فنی این کار و شناخت خواص مواد مصرفی به ارتقای سطح کار کمک شایانی نموده است. بر این اساس، اعتمادی متقابل میان متصدیان این مجموعه و مشتریان شکل گرفته، تا جایی که این مرکز را به‌عنوان نمونه‌ای از بهترین قالیشویی سراسر تهران مطرح نموده است. هم‌چنین همشهریان می‌توانند از خدمات ما در قالیشویی غرب تهران، قالیشویی شرق تهران و قالیشویی تجریش نیز بهره‌مند شوند.

در ایام کرونا، چگونه می‌توان بدون رویارویی با خطر آلودگی نسبت به شستشوی فرش اقدام نمود؟

یکی از پرسش‌هایی که با شیوع همه‌گیری کرونا مطرح شد، شیوه دریافت بی‌خطر خدماتی نظیر شستشوی فرش و قالی است. اینکه چطور می‌توان بدون روبرو شدن با آلودگی ویروسی از خدمات چنین مراکزی بهره‌مند شد، یکی از همان مواردی است که در مجموعه برف شادمهر به آن توجه کافی صورت گرفته است.

دریافت خدمات آنلاین این مرکز می‌تواند کمک بزرگی به حل این مشکل باشد. به این ترتیب، شما هم می‌توانید بدون نیاز به خروج از منزل، و تنها با ثبت سفارش آنلاین شستشوی فرش، مبل و موکت و سایر خدمات این مجموعه برخوردار شوید.

مروری بر خدمات قالیشویی برف شادمهر

در این مجموعه، با خدمات زیر در خدمت همشهریان عزیز هستیم:

شستشوی قالی: این بخش در واقع بزرگترین و اصلی‌ترین بخش از خدمات مجموعه ما را تشکیل می‌دهد. همه روزه صدها قطعه فرش، قالی و قالیچه در این مرکز و با کمک نیروهای مجرب و کارآزموده ما شستشو و به مشتریان تحویل داده می‌شوند. برای انجام کیفی این کار، از مدرن‌ترین تجهیزات و ماشین‌آلات پیشرفته و نیروی کار متخصص و کارآزموده استفاده می‌شود.

لکه بری: هرقدر در نگهداری از فرش‌های خود کوشا باشیم باز هم احتمال بروز اتفاق برای قالی‌های منزل وجود دارد. یک حادثه کوچک مثلا ریختن مواد غذایی یا شیمیایی می‌تواند باعث لکه‌دار شدن فرش شود.

جنس الیاف مصرفی در تهیه فرش و نیز ماده آلوده کننده آن، در روش پاک نمودن لکه بسیار مهم است. به همین دلیل و برای آنکه بدون آسیب به فرش، لکه را پاک کنیم، بهترین راه سپردن کار به کاردان است. قالیشویی‌های معتبر در سطح شهر، به‌خوبی راه و روش رفع انواع لکه‌ها را می‌دانند.

خدمات رفو و ترمیم فرش و ریشه انواع قالی و فرش: پوسیدگی تار و پود قالی به‌ویژه در انواع دستبافت پس از گذشت مدتی از عمر هر فرش، نیاز به ترمیم و رفو را در آن پدید خواهد آورد. در این صورت، نیاز به افراد کارآشنا و حرفه‌ای برای رفع این مشکل ضروری است.

خدمات شستشو مبل: علاوه بر انواع فرش و قالیچه، مبلمان منزل نیز در طول دوره‌های زمانی نیاز به شستشو و نظافت پیدا می‌کنند. در این زمینه هم شستشوی مبل در مجموعه خدمات برف شادمهر گنجانده شده است.

خدمات شستشو موکت: هرگونه موکت را نیز می‌توانید جهت شستشو و رفع لکه به این مجموعه معتبر بسپارید.

خدمات حمل و نقل: بخشی از خدمات ما نیز، به تحویل سالم موارد انجام شده به مشتریان تعلق دارد. حمل و جابجایی فرش‌ها از مرحله دریافت از مشتری تا تحویل مجدد، تماما بر عهده این مرکز می‌باشد. این مورد به‌ویژه  با توجه به شرایط ویژه کرونایی، آلودگی هوا و نیز مشکلات ترافیک می‌تواند کمک شایانی جهت رفاه حال همشهریان بوده و آنها را بابت دریافت خدمات و پشتیبانی قوی آسوده خاطر سازد.

بکارگیری تجهیزات مدرن قالیشویی تا چه حد در کیفیت شستشوی فرش موثر است؟

امروزه در سطح همه شهرها، شعبه‌های زیادی جهت ارائه شستشو و دیگر خدمات فرش وجود دارد. در تهران نیز، بنابر اقتضای وسعت شهر و جمعیت زیادی که در آن زندگی می‌کنند، طبعا مراکز زیادی برای شستشوی فرش و قالیچه موجود است. اما متاسفانه همه این مراکز شستشو، لزوما به تجهیزات مدرن و امروزی برای انجام کار مجهز نیستند! موردی که می‌تواند به قیمت انجام ضعیف و بی‌کیفیت کار تمام شده یا به‌دلیل کاربرد سیستم‌های قدیمی و تجهیزات ناقص، موجب بروز آسیب و صدمه در فرش شود.

در برف شادمهر، به‌روزترین تجهیزات قالیشویی به کار گرفته می‌شوند. هم‌چنین برای دستیابی به نتایج بهتر و رضایت خاطر مشتریان، از کادر متخصص و کارآزموده برای انجام کار کمک گرفته می‌شود. نتیجه نهایی مجموعه این موارد طی سالها خدمات‌رسانی نیز، ارائه خدمات تخصصی در زمینه شستشوی حرفه‌ای و کسب رضایت‌مندی مشتریان بوده و هست. لازم به ذکر است پشتیبانی از کلیه این خدمات به‌صورت ۲۴ ساعته و در همه روزهای هفته در این مرکز صورت می‌گیرد.

کلام پایانی

در انتهای این نوشتار، بار دیگر بر لزوم دریافت خدمات قالیشویی بر مراکز معتبر و دارای ضمانت اجرایی تاکید می‌کنیم. فرش کالایی گرانبها و بخشی از هویت فرهنگی خانواده‌های ایرانی است. همین موضوع، لزوم حفظ و نگهداری صحیح از آن را برای همه ما اثبات می‌کند.

علیرغم وجود مراکز بسیاری که برای شستشوی فرش اقدام می‌کنند، اما سپردن قالی تنها به مراکز معتبر و شناخته شده‌ تحت پوشش اتحادیه صنف مربوطه به‌صلاح است. در غیر این‌صورت، امکان بروز خسارت به فرش‌ وجود داشته و به دلیل قرار نداشتن چنین مراکزی زیر پوشش صنفی و اتحادیه قالیشویی، امکان دریافت یا جبران خسارت نیز، بسیار ناچیز است.

پیشنهاد ما برای شما، دریافت خدمات متنوع و باکیفیت از مرکز برف شادمهر است. وجود شعبه‌های فراوان از این مجموعه در سراسر تهران، افتخار خدمات‌رسانی به همشهریان عزیز را برای پرسنل کارآزموده و مجرب ما در سراسر تهران فراهم آورده است.

این مرکز هم‌چنین با در اختیار داشتن تجهیزات مدرن جهت انجام این خدمات، کار را در کلیه مراحل به بهترین نحو به انجام می‌رساند.

برای رفاه حال مشتریان نیز، خدمات حمل و نقل در کلیه این شعبات، آماده دریافت سفارش و تحویل آن به همشهریان می‌باشند. خدمات پشتیبانی نیز در همه ایام هفته به صورت ۲۴ ساعته دایر می‌باشد.

برای برقراری تماس با ما می‌توانید از طریق ارتباط تلفنی اقدام نموده یا وارد سایت قالیشویی برف شادمهر به آدرس اینترنتی زیر شوید.

https://barfeshadmehr.com/

44405070 – 88043800 – 26201070 - 77175670

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1480361