۱۰ نفر
۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۰
چرا درس نمی‌گیریم؟میناوند را همین کرونا از ما گرفت

تجمع مقابل بیمارستان،آن هم در این ساعات از شب و در شرایط کرونایی هیچ توجیهی ندارد.

مهرداد میناوند درگذشت.دلیلش را همه می دانیم،ویروس کرونا.مهرداد چند روز با این ویروس جنگید،به خواب مصنوعی رفت و زیر دستگاه اما نشد.او به لقاءالله پیوست و غم بزرگی را روی سینه مردم ایران،به خصوص فوتبالی ها و به خصوص پرسپولیسی ها گذاشت.
روی سخنم با کسانی است که بلافاصله پس از شنیدن فوت میناوند راهی بیمارستان لاله شده اند،در آنجا تجمع کرده اند و برای مهرداد اشک ریخته اند!
چرا از کرونا درس نمی گیریم؟الان حضور شماهایی که رفته اید آنجا را شلوغ کرده اید چه دردی را دوا می کند؟آیا غیر از این است که ممکن است نفری از بین تان مبتلا باشد،نفر دیگری را مبتلا کند و این چرخه ادامه داشته باشد؟
خیلی دوست دارم از آنهایی که امشب مقابل بیمارستان لاله تجمع کرده بودند بپرسم "خب چه خبر؟رفتید آنجا چه شد؟پیکر میناوند را دیدید؟کسی از شما تشکر کرد و ابراز شرمندگی کرد که ،کرونا،سرما و از همه مهمتر جریمه 200 هزارتومانی را به جان خریده اید! تا مقابل بیمارستان تجمع کنید؟"
خیلی دوست دارم بدانم هدف تان چیست و چرا در شرایطی که انسان های  زیادی جان شان را از دست داده اند باز نفراتی مثل شما بی خیال هستند و برای اینکه همیشه در صحنه باشند جان دیگران را هم به خطر می اندازند؟
حالا پیکر میناوند را برده اند و بهتر است برگردید چون فردا یا پس فردا باید در بهشت زهرا(س)باشید برای تشییع جنازه.ما و کرونا روی شما حساب کرده ایم!

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1480618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر علی IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    7 14
    نویسنده مطلب یادشون رفته امروز سر تمرین استقلال چه گذشت...!!! بساط دیده بوسی و شیرینی نقل نبات حسابی بر پا بود، راستی و به چه علتی باید یک بنده خدایی تا دو قدمی زمین تمرین تیم استقلال برود و بازیکنان و کادر فنی یکی یکی با او دیده بوسی کنند احیانا این اتفاق از دید نویسنده این مطلب خدایی ناکرده شیوع کرونا را گسترش نمیدهد یا این جماعت ضد ویروس کرونا هستند
    • AT ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      12 0
      هر دو ابن رفتارها غلط است. کرونا استقلالی و پرسپولیسی نمی شناسد. همه را گرفتار میکند
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      9 1
      جمع کنید بابا این تعصبات گروهی و قبیله ایی رو! کرونا استقلالی و پرسپولیسی نمیشناسه که شما میای یه همچین چیزی رو اینجا کامنت میکنی
  • بی نام IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    6 3
    خود مرحوم هم رفته بود برنامه صداوسیما واسه دربی کری بخونه.بدون ماسک
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      5 0
      صدا و سیما نبود. برنامه مال بخش خصوصی بود. متاسفانه پروتکل‌ها رو هم رعایت نکرده بودند.