‍ از هفته آینده مراکز فرهنگی استان چهارمحال وبختیاری بازگشایی می شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مراکز فرهنگی، ورزشی و مهدهای کودک از هفته آینده با رعایت تمامی ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، جعفر مردانی در قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا با اشاره به رفع پلکانی محدودیت‌ها با بهبود شرایط و کاهش شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: در ایام کرونا بسیاری از مشاغل دچار آسیب‌های فراوان شدند، بنابراین دولت همانگونه که به سلامت می‌اندیشد باید به فکر معیشت مردم نیز باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: باتوجه به قرار گرفتن شهرستان‌های استان در وضعیت زرد و آبی از هفته آینده مراکز فرهنگی و ورزشی مانند باشگاه‌های ورزشی، مراکز آبی، شهربازی‌ها، سینماها و مهدهای کودک با شرایط خاص و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه با رفع محدودیت‌ها امکان افزایش شیوع ویروس کرونا وجود دارد، عنوان کرد: برای جلوگیری از شیوع و گسترش مجدد کرونا باید نظارت‌ها تشدید و با افرادی که به پروتکل‌های ابلاغی بی‌توجهی می‌کنند، برخورد جدی صورت بگیرد.

مردانی افزود: طبق دستورالعمل‌های ابلاغ شده در مکان‌های مسقف به ازای هر یک نفر باید فضایی معادل چهار مترمربع در نظر گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: حدود یکهزار نفر در مهدهای کودک استان مشغول به‌کار هستند، این افراد از روز پنج‌شنبه تا شنبه هفته آینده فرصت دارند با در دست داشتن معرفی‌نامه از محل کار به مراکز نمونه‌گیری تست کرونا مراجعه کنند.


وی از کاهش بیش از ۷۰ درصدی ابتلا، موارد بستری و مرگ و میر ناشی از  ویروس کرونا پس از اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و بیان کرد: خوشبختانه عملکرد چهارمحال و بختیاری در زمینه مدیریت بیماری کرونا نسبت به سایر استان‌ها مطلوب‌تر است.

مردانی در پایان با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی در پذیرش مراجعه‌کنندگان باید از اپلیکیشن ماسک استفاده کنند، خاطرنشان کرد: در اجلاس سراسری نماز که مقرر است در استان برگزار شود در پذیرش مهمانان از این اپلیکیشن استفاده و برای هر مهمان فضایی معادل چهار مترمربع در نظر گرفته شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1480685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =