قیمت و شیوه خرید بلیت‌های جشنواره فیلم فجر مشخص شد

سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر، با ۳۰ درصد از ظرفیت خود و بلیت‌های ۲۰ و ۳۰ هزار تومانی، میزبان علاقه‌مندان خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بلیت‌فروشی سینماهای مردمی سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر، با اعمال تغییرات زیاد نسبت به سال گذشته، از ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۱ بهمن آغاز خواهد شد. 

بنا به تصمیم برگزار کنندگان جشنواره و باتوجه به شرایط همه‌گیری کرونا و فاصله‌گذاری‌ اجتماعی، حداکثر ۳۰ درصد از ظرفیت میزبانی سالن‌های‌ سینماهای مردمی به این دوره جشنواره اختصاص داده شده است. جزئیات و مشخصات جدول نمایش فیلم‌ها از طریق سایت جشنواره و سامانه‌های فروش اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

در این دوره، بلیت‌فروشی از طریق سه سامانه ایران تیک، سینما تیکت و گیشه هفت انجام خواهد شد. قیمت بلیت برخی از سینماها، ۲۰ هزار تومان و بقیه نیز ۳۰ هزار تومان تعیین شده است. 

در جشنواره ۳۹ فیلم فجر، فروش سری بلیت‌ها وجود ندارد و هر نفر با یک شماره همراه، امکان تهیه چهار بلیت برای هر فیلم را دارد. بلیت‌فروشی اکران مردمی تا روز پایانی جشنواره ادامه دارد و علاقه‌مندان تا لحظه نمایش فیلم، می‌توانند بلیت‌های موردنظر خود را خریداری کنند. 

بر اساس شیوه‌نامه بلیت‌فروشی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، پس از خرید بلیت از طریق سامانه‌های تعیین شده، کدی برای خریداران ارسال می‌شود و افراد با ارائه آن به سینما، می‌توانند بلیت خود را تهیه کنند.

 امسال امکان فروش بلیت حضوری به مخاطبان سینما وجود ندارد و بلیتی در گیشه‌ها فروخته نخواهد شد.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1480875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =