۳ نفر
۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
بازتاب جشنواره فیلم فجر در «حوض نقره»

مدیر گروه اندیشه و ادب شبکه رادیویی ایران، از پوشش سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، در برنامه «حوض نقره» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «حوض  نقره»، ویژه‌برنامه جشنواره فیلم فجر، از دوازدهم بهمن، هر شب از ساعت ١٩:٣٠ تا ٢٠ از برج میلاد، به‌صورت زنده از رادیو ایران پخش خواهد شد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی سیده زهرا صالحی و گویندگی شهاب شهرزاد و مهرناز فقیهی روی آنتن خواهد رفت که گزارشگری آن را  تینا میرکریمی بر عهده دارد.

یدالله گودرزی، مدیر گروه و اندیشه این شبکه رادیویی، درباره «حوض نقره» گفت: «در این برنامه، هر شب با عوامل فیلم‌های در حال اکران در جشنواره گفت‌وگو می‌شود، ضمن این‌که مسئولین جشنواره هم در برنامه حضور خواهند داشت و از کم و کیف آن خواهند گفت.

وی ادامه داد: «علاوه بر پوشش رویدادهای جشنواره، رادیو ایران با استفاده از حضور کارشناسان فرهنگی حوزه سینما، به موضوع پاسداشت زبان فارسی در فیلم‌های جشنواره فجر خواهد پرداخت و تلاش عوامل برنامه بر آن است تا بهترین فیلم هم در ساحت پاسداشت زبان فارسی همچون سال گذشته معرفی شود، در این زمینه از نظرات کارشناسانی چون مهدی طباطبایی‌نژاد (ادیب و دبیر جشنواره)، رضا خوشدل‌راد ( ادیب و کارشناس سینما)، آرش شفاعی، منصور ضابطیان، مرتضی کاردر و ..... بهره گرفته خواهد شد.

رادیو ایران سال‌های پیش نیز حضوری فعال در جشنواره فیلم فجر داشته است و در پنج سال پیش، پیشنهاد اختصاص جایزه ویژه زبان فارسی در جشنواره را مطرح کرده است. سال گذشته نیز رادیوایران، «خورشید» مجید مجیدی را بهترین فیلم جشنواره را از این چشم‌انداز، معرفی کرد.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1480924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =