شهرام مکری، با گادفری چشایر، درباره فیلم «جنایت بی‌دقت» گفت‌وگو خواهد کرد

فیلم سینمایی «جنایت بی‌دقت»، ساخته شهرام مکری در سه موزه آمریکا نمایش داده می‌شود و از جمله، این کارگردان ایرانی در یک برنامه آنلاین، با گادفری چشایر، منتقد سرشناس گفت‌وگو خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، موزه هنرهای زیبای واشینگتن، بوستون و هیوستون، برنامه‌های نمایش فیلم خود را اعلام کردند و طبق آن «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری، در بهمن ماه در برنامه نمایش‌های این سه موزه قرار دارد.

این نمایش‌ها از چهارشنبه هشتم بهمن شروع شده است و شهرام مکری، پنجشنبه ١۶ بهمن و به شکل آنلاین مهمان موزه هیوستون خواهد بود.

این کارگردان در این حضور آنلاین، با گادفری چشایر، منتقد و تئوریسن مشهور آمریکایی درباره فیلم صحبت می‌کند و بعد به سوالات تماشاگران پاسخ می‌دهد. این برنامه برای نوزدهمین سال است که برگزار می‌شود و در سال ٢٠١۵ هم مکری با فیلم «ماهی و گربه» مهمان آن بود. در متنی که موزه هنرهای زیبایی هیوستن درباره «جنایت بی‌دقت» منتشر کرده، این فیلم از قول مارتین کولداک، منتقد مجله «اسکرین فیلم»، یک حرکت ناب و خلاق توصیف شده است.

«جنایت بی‌دقت» به تهیه‌کنندگی نگار اسکندرفر محصول موسسه فرهنگی هنری کارنامه است و پخش بین‌المللی آن را نسرین میرشب از کمپانی دریم لب برعهده دارد.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1480984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =