۰ نفر
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
وعده وزیر صمت برای متقاضیان خودرو

وزیر صمت گفت:خوشبختانه در زمینه خودرو هم پیشرفت‌های خوبی داشتیم. ایران خودرو و سایپا در حال انجام تعهداتی که دارند تا پایان سال هستند. افزایش تولید داشتیم و فکر می‌کنیم با روندی که تاکنون داشتیم و افزایش سرعت انجام شده، تعهدات خودروسازان انجام شود.

به گزارش خبرآنلاین،علیرضا رزم حسینی در حاشیه افتتاح رنگ رزین و پوشش‌های صنعتی، نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین‌آلات مدنی و همینطور نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو  بیان کرد:  ایران علاوه بر اینکه یک کشور نفتی است، یک کشور معدنی نیز است. در حوزه معدن باید کارهای گسترده‌تری انجام دهیم و سرمایه‌گذاری جدید صورت بگیرد. بنده فکر می‌کنم با فضایی که در کشور ایجاد شده و با حضور سرمایه‌گذاران، ما می‌توانیم بخش معدن را پا به پای بخش نفت پیش ببریم که هم ارزآوری و هم اشتغال داشته باشد و بتواند به توسعه کشور کمک کند.

وی تصریح کرد: در زمینه قطعات خودرو و همینطور رزین‌ها و رنگ‌های ساختمانی درس شیفت کار می‌کنند و عمدتا صادرات نیز دارند. 

خبر مهم برای متقاضیان خودرو

وی افزود: خوشبختانه در زمینه خودرو هم پیشرفت‌های خوبی داشتیم. ایران خودرو و سایپا در حال انجام تعهداتی که دارند تا پایان سال هستند. افزایش تولید داشتیم و فکر می‌کنیم با روندی که تاکنون داشتیم و افزایش سرعت انجام شده، تعهدات خودروسازان انجام شود.

وزیر صمت تصریح کرد: نمایشگاهی که در حال افتتاح آن هستیم مربوط به حوزه معدن است. در ایران ۶۳ ماده معدنی داریم و ذخایر معدنی شناسایی شده ما ۳۷ میلیارد تن است که برآورد می‌شود تا ۶۰ میلیارد تن خواهد رسید. 

223224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1481277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =