شبانه 50 کارگر آوردند تا زمین فولاد آره‌نا را خراب کنند

پیشکسوت فوتبال خوزستان می‌گوید از طرف پیشکسوتان این استان از تمام فوتبالدوستان بابت اتفاق دیروز فولادآره‌نا عذرخواهی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سیاوش بختیاری زاده در گفت و گوی تلفنی با رادیو ورزش درباره اتفاقات روز گذشته دیدار فولاد و پیکان و تغییر اندازه زمین فولاد آره‌نا بیان کرد:از طرف فوتبال خوزستان و پیشکسوت این استان از کل جامعه ورزش ایران عذرخواهی می‌کنم. در ذهن هیچ کس نمی‌آید که ما خوزستانی‌ها بخواهیم چنین کاری انجام بدهیم. پرتاب یک اوت آنقدر ارزش نداشت که بخواهیم با چنین ترفندی با چنین تاکتیکی مقابله کنیم. اینکه زمین را خراب کنیم، پیست تارتان را خراب کنیم، اطراف زمین را لجن‌زار کنیم هم اصلا در شان مردم و جوانان خوزستان نیستند. این مردم سال‌ها چشم انتظار ساخت فولاد آره نا بودند و حالا به خاطر یک پرتاب اوت زمین را خراب کنیم که چه بشود؟‌

وی ادامه داد: اصلا شاید بازی را فولاد می‌باخت. ارزش نداشت به این شکل بخواهیم فوتبال خوزستان و 108سال سابقه فوتبال این استان را خدشه دار کنیم. اصلا چنین مساله‌ای راما نمی‌پسندیم. هیچ کس نمی‌پسندد و مجددا از همه عزیزانی که به فوتبال علاقه دارند، ‌عذرخواهی می‌کنم.

این مربی سازنده خوزستانی تاکید کرد: من اولین کاپیتان فولاد خوزستان هستم. من عرق و تعصب خاصی به فولاد دارم. از دیشب که این اتفاق افتاد، حرف‌های ضد و نقیضی را از طرف مدیرعامل باشگاه فولاد و کادرفنی شنیدیم. گفتند می‌خواستیم برای بازی‌های آسیایی آماده شویم. این مسائل اصلا در شان فوتبال خوزستان نیست. باید بنشینند و صحبت کنند.
بختیاری زاده همچنین گفت: فکر می‌کنم اولین عامل این قضیه به نظرم آنالیزوری است که به نکونام کمک فکری می‌دهد. شاید او گفته از این طریق می‌توانیم جلوی پرتاب های اوت تیم حریف رابگیریم. این کار درستی نیست.

وی در باره اینکه سعید آذری اعلام کرده از موضوع بی‌خبر بوده، افزود: آذری از مدیران شجاع فوتبال ما است. او در هر قضیه‌ای ورود می‌کند و نقطه نظرش را بیان می‌کند. مگر می‌شود 50 کارگر از خیابان بیاورند تا در سکوت مطلق شب تا 4 صبح چنین کاری کنند و مدیرعامل باشگاه در جریان نباشد؟

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1481734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 1
    وقتی هر دو گل پرسپولیس مقابل ماشین سازی قعر جدولی مورد داشته، چرا تیم های دیگه واس کسب ۳ امتیاز هر کاری نکنن؟!