آخرین خبر از وضعیت سلامتی گوهر خیراندیش در بیمارستان

ایسنا نوشت: یکی از دوستان نزدیک گوهر خیراندیش، اعلام کرد این بازیگر زمانی به بیمارستان مراجعه کرده که ۴۰ درصد ریه‌اش درگیر عوارض کرونا شده بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیتا منصوری، تهیه‌کننده سینما و از دوستان نزدیک گوهر خیراندیش، توضیحاتی درباره وضعیت بیماری این بازیگر ارائه کرد. 

منصوری درباره وضعیت گوهر خیراندیش که این روزها به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است، گفت: «متاسفانه خانم خیراندیش ۵ روز بعد از ابتلا به کرونا به بیمارستان مراجعه کرد و همین تاخیر سبب شد هنگام مراجعه به بیمارستان، ۴۰ درصد ریه‌اش درگیر کرونا شده باشد.»

او ادامه داد: «خوشبختانه ایشان زیر نظر پزشک توانمندی درمان می‌شود و در حال حاضر بخش عمده عفونت ریه کنترل شده و فیزیوتراپی ریه در حال انجام است.»

منصوری با اشاره به پیچیدگی‌های ویروس کرونا افزود: «یکی از مشکلات این بیماری این است که فرد مبتلا نمی‌تواند از کمک دوستانش بهره‌مند شود. امیدواریم که خانم خیراندیش پس از بهبودی و ترخیص از بیمارستان، بتواند به تنهایی دوران نقاهت را هم به خوبی پشت سر بگذارد.»

این تهیه‌کننده سینما با ابراز تاسف گفت: «خانم خیراندیش بیماری خود را جدی نگرفت. ضمن این‌که گاه تعهدات شغلی سبب می‌شود افراد به سلامت خود، کم‌توجهی کنند و همین مراجعه دیرهنگام ایشان به بیمارستان، سبب طولانی شدن روند درمان می‌شود.»

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1481741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لیلا IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    1 1
    انشاالله خداسلامتی همه روبده خانم خیراندیش همین طوربازی کن فوتبالم همهمردم خداحافظ شون باشه انشالله