۱۰ جهیزیه به مددجویان کمیته امداد یاسوج اهدا شد

رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۰ مورد جهیزیه به مددجویان این اداره اهداء شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد؛به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد؛ مراسم اهداء نمادین ۱۰ مورد جهیزیه به نمایندگی از ۸۹ مورد به مددجویان کمیته امداد منطقه دو یاسوج از سری برنامه‌های اجرایی این اداره در دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان برگزار شد.
حشمت‌الله عباسی، رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج، در این مراسم با اشاره به اینکه خدمت به نیازمندان وظیفه ما امدادگران است، گفت: یکی از برنامه‌های اجرایی این نهاد در ایام‌الله دهه فجر، اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت است.
وی تصریح کرد: در این خصوص ۱۰ مورد جهیزیه به نمایندگی از ۸۹ مورد بااعتبار ۸۹۰ میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد منطقه دو یاسوج اهداء شد.
عباسی توانمندسازی مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغال را یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد عنوان و تصریح کرد: در این خصوص دو طرح اشتغال‌زایی مددجویی به نمایندگی از ۳۴۲ طرح اجراشده در سال جاری بااعتبار ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برای مددجویان منطقه دو افتتاح شد.
وی در خصوص طرح‌های اشتغال افتتاح‌شده گفت: طرح کارفرمایی کارگاه تیرچه و بلوک‌زنی با اشتغال‌زایی ۱۰ نفر از مددجویان تحت حمایت با تسهیلات ۲۲۵ میلیون تومان توسط جعفر عزیزی از مددجویان منطقه دو یاسوج افتتاح اجراشده است.
عباسی با اشاره به اینکه کارفرمای این طرح جهت به‌کارگیری ۱۰ نفر دیگر از مددجویان تحت حمایت در این کارگاه قول مساعد داد، گفت: امید است با به‌کارگیری مددجویان و ایجاد اشتغال برای آنان بتوانیم باری از دوش خانواده‌های نیازمند برداریم.
رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج تصریح کرد: دومین طرح اشتغال اجراشده،باشگاه ورزشی بانوان است که توسط یکی از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این اداره اجراشده و دو نفر دیگر از فرزندان مددجو را در این باشگاه به کار گرفته است.
عباسی افتتاح یک واحد مسکن مددجویی به نمایندگی از ۲۴ واحد را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد منطقه دو یاسوج عنوان و بیان کرد: در خصوص مسکن‌های مددجویی ۴۶۳ میلیون تومان هزینه شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1482098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =