بهره برداری از زمین چمن دانش‌آموزی تویسرکان با دستور رئیس جمهور

همزمان با بهره برداری ۱۸۳ فضای ورزشی دانش آموزی در کشور به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور رییس جمهوری، زمین چمن دانش آموزی شهرستان تویسرکان نیز افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان ؛ محمد حسین مرادی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: زمین چمن مصنوعی تویسرکان به وسعت پنج هزار متر مربع شامل سکوی تماشاچیان، رختکن و سرویس بهداشتی است.

وی افزود: با بیان اینکه محوطه این طرح حدود ۲ هزار متر مربع است افزود: برای بهره برداری از چمن مصنوعی ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مرادی خاطرنشان کرد: علاوه بر طرح یاد شده ۹ طرح دیگر در دهه فجر امسال بهره برداری می شود که شامل مقاوم سازی مدرسه ۶ کلاسه ام البنین قهاوند، مدرسه ۶ کلاسه ملایر، مدرسه ۱۲ کلاسه ملایر، مدرسه چهار کلاسه مشارکتی آق گل ملایر، سالن الحاقی مدرسه خیری باباطاهر درگزین، تکمیل مدرسه خیری چهار کلاسه الحاقی درگزین، احداث مدرسه ۹ کلاسه درگزین، کانون مشارکتی پاقلعه نهاوند و مدرسه امام خمینی (ره) فامنین است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان اضافه کرد: با اجرای این طرح ها هفت هزار و ۵۴۰ متر به فضای آموزشی و همچنین ۵۱ کلاس و ۴۸ اتاق درس به تعداد موجود در استان اضافه شد.

مرادی یادآور شد: میزان اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از ۱۰ طرح نوسازی مدارس ۱۶ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان است که بیشترین میزان آن مربوط به مدرسه ۱۲ کلاسه ملایر با سه میلیارد و ۷۰ میلیون تومان و مدرسه چهار کلاسه مشارکتی آق گل ملایر با سه میلیارد  ۵۰ میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم و دوازدهم ۲۴۰ طرح در استان همدان ساخته و تجهیز شده است، افزود: یک‌هزار و ۸۰۰ کلاس درس در فضایی به‌ مساحت ۱۷۰ هزار مترمربع و اعتبار ۱۸۱ میلیارد تومان در قالب این تعداد طرح بهره برداری شده است.

لازم به ذکر است، هم اینک ۳۴۲ طرح در استان همدان در دست اجرا است که ۲۵۸ طرح آن دولتی و ۸۴ مورد با مشارکت خیران ساخته می‌شود.

در استان همدان ۲ هزار و ۵۶۰ مدرسه با ۱۲ هزار و ۵۰۰ کلاس درس وجود دارد که در این کلاس‌ها ۲۹۰ هزار دانش‌آموز مشغول تحصیل هستند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1482424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =