ویژه برنامه‌هایی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)

ویژه‌برنامه‌های «دست در دست» و «هزار و یک شب» به مناسبت گرامیداشت روز زن و مقام مادر در سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) از شبکه دو پخش می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ رابعه مدنی مهمان اولین قسمت این برنامه به مناسبت روز زن ، گرامیداشت مقام مادر و تولد حضرت فاطمه زهرا (س) است. در بخش نمایشی این برنامه اکبر رحمتی و مینا جعفرزاده از بازیگران پیشکسوت کشورمان حضور دارند.

تیتراژ ابتدایی و انتهایی «هزار و یکشب» را حجت اشرف‌زاده خوانده و در مدت 45 دقیقه عصر چهارشنبه 15 بهمن با اجرای میلاد حق‌پرست و علی مسلمی روانه آنتن می‌شود.

همچنین برنامه «دست در دست» با حضور سوگل مشایخی روانشناس و میثم درویشیان‌پور طنزپرداز روی آنتن خواهد رفت.

دیگر مهمان این برنامه معصومه نوری پزشک متخصص و محقق ژنتیک در موسسه رویان است و در بخش مهمان جهادی نیز «دست در دست» میزبان نیره عرب سلمانی از مرکز حرفه‌آموزی و توانبخشی کوشا خواهد بود که در امر آموزش پسران کم توان ذهنی فعالند و در دوران کرونا به پشتیبانی از خانواده‌های کمتر برخوردار پرداخته‌اند.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی که پنجشنبه و جمعه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت 23:30 روانه آنتن می شود.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1482780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =