برگزاری مسابقه قرآنی «‌نورالنور» در خرمشهر

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، مسابقه قرآنی تحت عنوان «نورالنور» در خرمشهر برگزار می شود.

هادی آبیار در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در خرمشهر هدف از برگزاری این مسابقه را ارتقاء و ترویج فرهنگ و سبک زندگی قرآنی در میان مردم خواند و اظهار کرد: ایجاد انس و الفت در میان خانواده با محوریت قرآن کریم، ارج نهادن به فعالیت های قرآنی، تشویق نخبگان قرآنی منطقه و معرفی استعدادهای برجسته قرآنی از مهم ترین اهداف برگزاری این مسابقه ی قرآنی است.

وی افزود: مسابقه ی یاد شده، در روز دوشنبه برابر با بیستم بهمن ماه جاریدر محل مسجد امام محمد باقر (ع) خرمشهر برگزار می شود.

وی با اشاره به شرایط ناشی از کرونا در منطقه، تصریح کرد: تلاشمان آنست که مسابقه قرآنی به صورت حضوری برگزار شود اما شرایط برگزاری مسابقه به شکل غیر حضوری نیز وجود دارد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر یادآور شد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه قرآنی می توانند نام، نام خانوادگی و سن خود را حداکثر تا ۱۹ بهمن ماه جاری در قالب پیامک به شماره ۰۹۳۷۰۴۵۰۶۲۵ مسئول امور مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر ارسال کنند.

به گفته ی آبیار؛ مسابقه «نورالنور از ساعت ۱۹ تا ۲۲ روز دوشنبه بیستم بهمن ماه جاری در محل مسجد امام محمد باقر واقع در بلوار نقدی خرمشهر برگزار می شود.

وی افزود: شرکت کنندگان در این مسابقه می توانند در رشته های ترتیل خوانی (رده سنی بالای ۱۶ سال) و صوت و لحن (زیر ۱۶ سال) با یکدیگر به رقابت بپردازند.

وی با دعوت از همشهریان و علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه اظهار کرد: مسابقه قرآن کریم نورالنور با مشارکت معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، اداره فرهنگی شهرداری خرمشهر، واحد قرآن کریم دفتر امام جمعه، کانون فرهنگی هنری مسجد امام محمد باقر(ع) در شهرستان خرمشهر، برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1483400

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =