رقیبان نهایی دریافت سیمرغ تبلیغاتِ جشنواره فیلم فجر، مشخص شدند

رقیبان نهایی دریافت سیمرغ بلورین در سه بخش بهترین عکس، بهترین پوستر و بهترین تیزر و آنونس، در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسامی نامزدهای سه بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم حقیقی (طراح گرافیک)، میترا محاسنی (عکاس) و میثم مولایی (تدوین‌گر و سازنده آنونس و تیزر)، داوران بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران، آثار رسیده به این بخش جشنواره را مورد ارزیابی قرار دادند و اسامی نامزدهای سه بخش بهترین عکس فیلم، بهترین پوستر و بهترین تیزر و آنونس به شرح زیر اعلام کردند:

بخش عکس
۱- خورشید (سحاب زری‌باف)
۲- گیلدا (جلال حمیدی)
۳- ناگهان درخت (علی نیک‌رفتار)

بخش پوستر
۱- آبادان یازده ۶۰ (محمد تقی‌پور)
۲- خروج  (محمد شکیبا)
۳- هفت و نیم (وحید عبدالحسینی)
۴- هفت و نیم (محمد موحدنیا)

بخش تیزر و آنونس
۱ -آبی به رنگ آسمان (مسعود رفیع‌زاده)
۲- بی‌حسی موضعی     (حامد بتولی)
۳ -خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری (مسعود رفیع‌زاده)
۴- شنای پروانه (حمید نجفی‌راد)
۵ – طلا (مسعود رفیع‌زاده)

بر اساس فراخوان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، داوری این بخش از بین مواد تبلیغی فیلم‌های سینمایی (داستانی، پویانمایی و مستند) اکران شده در حدفاصل ۱۰ دی ۱۳۹۸ تا ۳۰ آذر ۱۳۹۹ (در سینماهای داخل کشور یا در سامانه‌های نمایش درخواستی) که در این بخش ثبت‌نام کرده‌اند، صورت گرفته است.

در مراسم اختتامیه جشنواره، سه سیمرغ بلورین به بهترین عکس، بهترین پوستر و بهترین آنونس و تیزر اهدا می‌شود.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1483439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =