۱۰ نفر
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
آقای افخمی بیش از این خودتان را بی‌ارزش نکنید

دنیای عجیب و غریبی شده، در حالی‌که تمام دنیا به سوگ چندین میلیون انسان فوت شده بر اثر کرونا نشسته‌اند و درست زمانی که یک هفته از درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ نگذشته است، بهروز افخمی ادعا می‌کند که کرونا، یک برنامه جهانی وحشت با اهداف سیاسی است که در آمریکا و انگلیس تدوین شده است.

فارغ از توطئه‌ها و دسیسه‌های سیاسی آمریکا و انگلیس و دیگر کشورهای غربی، سوالی که پیش می‌آید این است که اگر کرونا دسیسه آمریکا است، پس چرا در آمار و ارقامی که هر روز در رسانه‌های داخلی مطرح می‌شود، آمریکا در صدر جدول ابتلا به ویروس کرونا و فوتی‌های آن قرار دارد؟

پاسخ این سوال بسیار واضح است، پای دسیسه‌ای درمیان نیست، اگر هم باشد، با ماسک نزدن یا به سخره گرفتن این ویروس نمی‌توان این توطئه را خنثی کرد. نکته جالب اینجاست که طرح مسئله توطئه از جانب انگلیس زمانی مطرح شده که مردم آن کشور با نوع جدیدی از ویروس دست و پنجه نرم می‌کنند که بسیار خطرناک‌تر از ویروس کرونای چینی است.

می‌توان گفت بهروز افخمی، اولین بیمار گرفتار در توهم توطئه نیست و قطعا آخرین بیمار هم نخواهد بود. این افراد درگیر بیماری سنگینی هستند که سالیان سال است هر اتفاقی را به توطئه ارتباط می‌دهند؛ از خشکسالی و وزش شدید باد گرفته تا سیل و هر رخداد طبیعی دیگر را یک توطئه بزرگ می‌دانند و برای حل کردن مشکل از هر راهی استفاده می‌کنند به جز درست اندیشیدن.

این اولین باری نیست که با اظهارات عجیب و شوکه‌کننده افخمی درباره ویروس کرونا مواجه می‌شویم، افخمی حدود ۲ماه پیش هم در نامه‌ای به دکتر نمکی آمار فوت روزانه ۴۰۰تا ۶۰۰ نفر را فاجعه نمی‌دانست، رقمی که معادل سقوط ۳تا ۴ هواپیما در روز بود و در قسمت دیگر همان نامه به این موضوع اشاره کرده بود که امکان جلوگیری از شیوع کرونا در ایران دیگر وجود ندارد و دو ماه پس از آن ماجرا در یکی از معتبرترین جشنواره‌های سینمایی ایران، بدون ماسک حضور پیدا می‌کند و از اساس وجود و واقعیت این بیماری را زیر سوال می‌برد.

آقای افخمی بیش از این خودتان را بی‌ارزش نکنید
بهروز افخمی

بهروز افخمی این حرف‌ها را درست زمانی مطرح کرد که بعد از یک‌سال، بسیاری از مردم پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند و هرچند از وضعیت خسته شده‌اند اما کرونا را بیش از پیش جدی گرفته‌اند.

آقای افخمی، بهتر است اگر در مورد موضوعی اطلاعات دقیق و یا تخصص کافی نداریم، درباره آن اظهار نظر نکنیم، همان‌طور که متخصصین و پرستارها درباره فیلم‌ها و یا نوع کارگردانی شما اظهارنظر نمی‌کنند و آن را در بوق و کرنا نمی‌کنند و آن را به خورد مخاطب نمی‌دهند، بهتر است شما هم با این صحبت‌های غیر منطقی، زحمت یک‌ساله پرستاران، قرنطینه خانگی مردم و از دست رفتن هزاران انسان را زیر سوال نبرید. این رفتار و صحبت‌های شما نه تنها با سند و مدرک و اندیشمندانه نیست، بلکه به نظر می‌رسد صرفا برای جلب توجه و دیده شدن است.

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1483618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شیرین IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    3 0
    شاید ، آقای افخمی هم ،جزء آن دسته از افراد هستند که میگویند مرگ بر آمریکا ولی واکسن آمریکایی شو میزنه خیالش راحته واسه همین