الدحیل با درخشش علی کریمی کابوس پرسپولیس را برد

تیم فوتبال الدحیل قطر به مقام پنجم رقابت های جام جهانی باشگاه‌ها دست یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال الدحیل قطر که میزبان رقابت های جام جهانی باشگاه ها است، موفق شد با برتری 3-1 مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی، قهرمان دوره اخیر رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، به مقام پنجمی این رقابت ها دست یابد.

در این مسابقه، علی کریمی ستاره ایرانی خط میانی تیم الدحیل پاس گل اول تیمش را به جونیور داد. ضمن اینکه مونتاری و معزعلی هم دو گل دیگر الدحیل را به ثمر رساندند و گارام هم تک گل اولسانی را به ثمر رساند که چندی پیش پرسپولیس را در فینال آسیا شکست داده بود.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1484133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی RO ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    3 0
    من همون زمان هم گفته بودم ، همینجا ، که اولسان خیلی تیم قوی نیست ، حتی از السد و النصر و الدحیل هم ضعیف تره ، پرسپولیس در اون بازی به خودش و مدیریت نکردن منابع انسانی خودش باخت ، پرسپولیس اگه می تونست قبل از فینال از بازیکنان اصلی خودش به طور درست استفاده کنه ، الان به جای اولسان در قطر بود ، قبل از فینال پرسپولیس از همه توانش استفاده کرده بود و برای فینال دستش خالی شد . البته مساله نبود شجاع خلیل زاده که یکی از خوبهای خط دفاع اون زمان بود موضوع کم اهمیتی نبود و همچنین بشار رسن که در بازی فینال همه حواسش به این بود که برای بازی در قطر و تیم جدیدش زیاد به خودش فشار نیاره .