السیسی: امنیت مصر از خلیج فارس نشأت می‌گیرد

ایسنا نوشت:رئیس‌جمهوری مصر امروز، یکشنبه اظهار کرد: امنیت خلیج فارس یکی از اصول ثابت سیاست کشور است و امنیت مصر از امنیت کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس نشات می‌گیرد.

به گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهوری مصر در دیدار با نایف الحجرف، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس بر ویژگی روابط مصر و شورای همکاری خلیج فارس تاکید کرد و نسبت به توسعه روابط با شورای همکاری در تمام زمینه‌ها ابراز امیدواری کرد.

السیسی بر اصول سیاست مصر با هدف ایجاد همکاری و حمایت از همبستگی عربی به عنوان رویکرد استراتژیک اصیل در چارچوب احترام متقابل و پایبندی به نیات صادقانه در تحقق منافع مشترک و همبستگی در برابر خطرات و حفظ امنیت ملی تاکید کرد.

الحجرف نیز از روابط مستحکم بین مصر و شورای همکاری خلیج فارس تقدیر کرد و نقش محوری و استراتژیک مصر در حمایت از امنیت قومی عربی و دفاع از مسائل کشورهای عربی را ستود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1484156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانیم IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    0 0
    خلیج فارس با شما ربطی نداره مثل مرد حرف تو بزن بگو در جبهه مخالف ایرانی البته که امثال تو دروغ گویی بیش نیستند چون تو و نوکران خلیج نشین آمریکایی همتون به پای اسرائیل افتادید تا امنیتتون برقرار کنه یه مشت خائن کثیف که انشالاه به سزای اعمالتون خواهید رسید .