به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال: مهندس عبدالغنی در جلسه بررسی مشکلات سامانه ۱۳۷ اظهارداشت: در راستای رفع مشکلات و فعال نمودن این سامانه در تلاش هستیم که درگاههای ارتباطی شهروندان با شهرداری را افزایش داده و شهروندان بتوانند از درگاههای مختلفی مانند پورتال، اپلیکیشن موبایل، پیامک و.. نسبت به ثبت و پیگیری مشکلات خود اقدام نمایند.
شهردار شهرکرد افزود: در تلاش هستیم که سامانه بهروزرسانی و اپلیکیشنی طراحی و در دسترس شهروندان قرار گیرد، تا علاوه بر امکان ثبت و پیگیری پیام با استفاده از این سامانه و اپلیکیشن بهصورت آنلاین عکس، فیلم یا محتوای مطالبهی خود را ارسال کنند و کارشناسان مربوطه در مرکز ۱۳۷ با بررسی مستندات ارسالی به نحو بهتری بتوانند پاسخگوی درخواستهای شهروندان باشند.
شهردار شهرکرد با بیان اینکه اورژانس شهری در شهرداری راهاندازی میشود، بیان کرد: هدف از راهاندازی اورژانس شهری در مرکز استان همکاری ویژه با کارسناسان این سامانه و ارائه خدمات سریعتر به شهروندان در راستای انجام وظایف و ماموریتهای شهرداری میباشد.
وی افزود: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اصول شهروندمداری، محلهگرایی، مشارکت مردمی، رفع فوری مشکلات شهری و پاسخگویی به مشکلات بدون وقفه را سرلوحه گسترش فعالیتهای خود قرار میدهد.
46
نظر شما