مشارکت در انتخابات پیش رو پرشور خواهد بود/ افراد متخصص وارد میدان انتخابات شوند

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی هرمزگان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی را پرشور و با مشارکت بالا پیش‌بینی کرد و گفت: افراد متخصص، کارآمد و علاقه‌مند به خدمت وارد میدان رقابت در انتخابات شده و خود را در معرض انتخاب شدن قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، منصور آرامی اظهار کرد: شوراهای اسلامی پارلمان‌های محلی، نمود مردم‌سالاری در کشور و نهادی هستند که طبق قانون اساسی می‌توانند به توسعه شهرها و روستاها کمک کنند. از این جهت معتقدم شوراها باید به‌درستی و قانون‌مدارانه کار خود را جلو ببرند.
وی با اشاره به اینکه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰ را پرشور و با مشارکت بالا پیش‌بینی می‌کنم، تصریح کرد: از همه افراد متخصص، کارآمد و علاقه‌مند به خدمت کردن به مردم در شهرها و روستاها درخواست می‌کنم که کاندید شده و خود را در معرض انتخاب شدن قرار دهد.
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی هرمزگان عنوان کرد: درخواستم از مردم این است که اجازه دهیم افراد کارآمد، سالم، دست‌پاک و متخصص وارد میدان رقابت در انتخابات شوراهای اسلامی شوند چراکه از بین این افراد است که می‌توان افراد درستی را برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرها و روستاها انتخاب کرد.
آرامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز شاهد هستیم که نیروهای خوب، تحصیل‌کرده و متخصصی در شهرها و روستاهای استان پرورش یافته‌اند؛ این افراد باید برای توسعه آبادانی شهرها و روستاهای خود وارد میدان رقابت در انتخابات شوند، ما نیز زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را فراهم می‌کنیم.
عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد که همچون دوره‌های گذشته شاهد مشارکت پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باشیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1484426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =