مهر نوشت:

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از برگزاری همایش بزرگ اصولگرایان اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: این اخبار صحت ندارد و گرنه بنده در جریان برگزاری این همایش قرار می گرفتم.
سید کمال سجادی در گفتگو با مهر، با بیان اینکه از برگزاری همایش بزرگ اصولگرایان با محوریت جامعتین بی اطلاع هستم گفت: تا کنون موضوعی مبنی بر برگزاری همایش بزرگ اصولگرایان به ما اعلام نشده است و اگر بنا باشد در هر زمانی همایش بزرگ اصولگرایان برگزار شود ما با خبر خواهیم شد.

وی در ادامه به انتشار خبری مبنی براینکه محمد رضا باهنر و محسن کوهکن از اعضای ارشد جبهه پیروان مسئول فعال کردن ستادهای انتخاباتی جبهه پیروان شدند واکنش نشان داد و از رسانه ها خواست گمانه زنی های خود را به نام جبهه پیروان منتشر نکنند ، زیرا باهنر و کوهکن فقط بعنوان اعضای ارشد جبهه پیروان شناخته می شوند و تا کنون بحثی در خصوص مامویت این دو نفر در فعال کردن ستاد انتخاباتی جبهه پیروان مطرح نشده است.

وی گفت: جبهه پیروان حضوری فعال در عرصه سیاسی کشور خواهد داشت از این رو اخبار مربوط به این تشکل فقط از سوی بنده یا دبیر کل جبهه پیروان اعلام می شود.

حجت الاسلام جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفتگویی از برگزاری همایش بزرگ اصولگرایان با محوریت جامعتین خبر داده بود.

/27212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 148477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =