سازمان جهاد کشاورزی خوزستان چراغ خاموش حمایت می کند

مدیرعامل شرکت پویا صنعت نوید البرز سرمایه گذار شهرک شیلاتی اندیمشک اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی خوزستان بدور از هیاهو و به صورت چراغ خاموش از این طرح بزرگ ملی حمایت های لازم را انجام داد.

محمد پورسعید در گفتگو با خبرآنلاین اظهار داشت: پس از بیش از یک دهه بلاتکلیفی شهرک بزرگ شیلاتی اندیمشک به مراحل بهره برداری نزدیک شده است و حمایت سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در این راستا ستودنی بوده است.

وی در ادامه افزود: امیری زاده به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اتکا شناخت جامع و نگاه تخصصی به اهمیت اجرای این طرح ملی پیگیری های متعددی انجام داد که همین جای تقدیر دارد.

مدیرعامل پویا صنعت ادامه داد: جذب اعتبار بانکی ١١٠٠ میلیارد ریالی از محل بند الف تبصره ١٨ و صندوق توسعه ملی با حمایت قاطع امیری زاده و پیگیری و تلاش مجدانه سلطان کاظمی معاون برنامه ریزی و اقتصادی و همراهی تاجوند مدیر شعبه خوزستان شهرک های کشاورزی میسر شده است.
سرمایه گذار شهرک شیلاتی اندیمشک در پایان تصریح کرد: پیگیری و حمایت های تمام قد استاندار ، حسنوند نماینده مردم اندیمشک، جهانگیری فرماندار اندیمشک، ابوعلی مدیرکل شیلات خوزستان انگیزه سرمایه گذاری در این بخش را افزایش داد و قطعا طبق برنامه زمان بندی شده به سوی بهره برداری کامل از این طرح ملی گام خواهیم برداشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1485294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =