تخصیص ۱۳۰۰ دوز واکسن کرونای اسپونیک روسی به استان اصفهان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از تخصیص ۱۳۰۰ دوز واکسن کرونای اسپونیک روسی به استان اصفهان خبر داد.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین، آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل را اعلام کرد و گفت: در شبانه روز گذشته یک هزار و ۴۵۷  بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: در شبانه روز گذشته از یک هزار و ۴۵۷ بیمار مشکوک به کرونا ۱۹۶ مورد قطعی شناسایی شد و ۶۶ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۶۳ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز ۴۳۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۷۳ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر هفت بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: تاکنون تست یک نفر مثبت کرونا بوده است.

وی با اشاره به واکسیناسیون کرونا ۲۱ نفر در روز سه شنبه اظهار داشت: واکسیناسیون کرونا از روز سه شنبه در بیمارستان عیسی بن مریم آغاز شد و امروز صبح در بخش آی سی یو بیمارستان شریعتی ادامه دارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه یک هزار و ۳۰۰ دوز واکسن کرونا اسپونیک روسی به استان اصفهان تخصیص یافته است، ابراز داشت: واکسیناسیون بنا به اختیار کادر درمان انجام می شود و پس از واکسیناسیون کادر درمان، جانبازان و افراد سالمند با بیماری زمینه ای در اولویت خواهند بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1485298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =