معرفی معاون مناطق بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی

دبیر بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، با ابلاغ حکمی، معاون مناطق این دوره از جشنواره را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمجتبی جدی، دبیر بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی، با صدور حکمی، سجاد یعقوبی را به عنوان معاون مناطق این دوره منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:
« نظر به شایستگی، تعهد و تجربه‌های ارزشمند جنابعالی در عرصه تئاتر دانشگاهی، به موجب این حکم به عنوان معاون مناطق بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با شناسایی ظرفیت‌ها و فرصت‌ها، زمینه اعتلا و ارتقاء این بخش در جشنواره تئاتر دانشگاهی فراهم شود.
امید است در سایه ایزد منان و همراهی و همدلی دانشجویان و اساتید و همچنین انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور و بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها، در انجام وظایف محوله موفق باشید.»

سجاد یعقوبی، دانشجوی رشته ادبیات نمایشی دانشگاه دامغان است. از جمله فعالیت‌های اجرایی وی، دبیری پنجمین جشنواره دانشجویی تئاتر اردیبهشت  و عضویت در انجمن علمی ادبیات نمایشی دانشگاه دامغان بوده است. او همچنین تجربه کارگردانی چندین نمایش را در کارنامه خود دارد.

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی به دبیری سیدمجتبی جدی و همت اداره‌کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با بخش‌های «صحنه»، «مناطق»، «تجربه‌های اجرا»، پژوهش (جایزه دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی)، نمایشنامه‌نویسی (جایزه اکبر رادی), ترجمه، ماکت صحنه، عکس، پوستر، نمایش رادیویی، اساتید، جشنواره جشنواره‌ها ،کارگاه‌ها و درس گفتارها در تهران برگزار می‌شود.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1485646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =