قانونمداری، اساس توسعه کشور است

استاندار قزوین گفت: اگر به اصل قانونمداری در روابط کاری و اجتماعی خود پایبند نباشیم شاهد هرج و مرج در جامعه خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندارقزوین گفت: همه ما باید تابع قانون باشیم تا اتفاقات بدی برای کشور و جامعه رقم نخورد.

او با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه دشمنان، اضافه کرد:حتی در این شرایط که ۲۰یا ۳۰درصد اعتبارات به استان اختصاص می‌یابد نیز هیچ کس حق بی قانونی ندارد ولی متاسفانه ما نتوانسته‌ایم یک قانون برای شرایط سخت تهیه کنیم.

جمالی پور با بیان اینکه همه ما مکلف هستیم قانون را رعایت کنیم، گفت: اگر قرار است موضوعی فراتر از چهارچوب‌های مصوب به مرحله اجرا برسد باید با دستگاه‌های نظارتی هم فکری شود و در شورای دستگاه‌های نظارتی مطرح شود تا کسی از قانون عدول نکند.

استاندار قزوین اظهار کرد: همه ما و دستگاه‌های نظارتی شرایط کشور را می‌دانیم و می‌توانیم با همفکری در  جلسات، طرح‌ها و موضوعات را پیگیری کنیم.

او بیان کرد: انتظار داریم دستگاه‌های نظارتی نیز اگر کسی منافعی را برای خود و دیگران رقم نزده و تصمیمات او، منفعتی را برای کشور ایجاد کرده است حتماً در نظر بگیرند.

جمالی پور ادامه داد: خوشبختانه دستگاه‌های نظارتی و محاسباتی استان، رویکرد دستگیری و همراهی دارند و همواره راهنمایی و همکاری را یک اصل در حمایت از مدیران اعلام کرده‌اند.

این مقام مسئول اضافه کرد: امروز تمامی دستگاه‌های نظارتی استان، همراهی و همکاری را با مدیران برای ارائه مشورت و راهنمایی دارند تا چالشی برای مدیران اتفاق نیفتد.

استاندارقزوین گفت: یک مدیر، سرمایه این مملکت است و نباید به راحتی، این سرمایه را از دست داد که خوشبختانه همین رویکرد مورد توجه دستگاه‌های نظارتی استان است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1486607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =