صفری : لزوم پرهیزبرخورد سیاسی با بودجه از سوی مجلس و دولت

نماینده رودسر در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید با مساله بودجه سیاسی برخورد شود و مجلس شورای اسلامی و دولت چنین حقی را نداشته و باید از این نگاه پرهیز کنند.

به گزارش خبرآنلاین، محمد صفری در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) و در جریان بررسی کلیات اصلاحیه لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ به عنوان موافق گفت: مجلس شورای اسلامی و دولت حق این را ندارند که با مساله‌ی بودجه سیاسی برخورد کنند چون سیاسی برخورد کردن مشکلات خاص خود را دارد، باید از این موضوع پرهیز شده و چنین نگاهی به کلیات بودجه وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: اگر کلیات بودجه تصویب نشود دولت برای سال آینده بودجه سه دوازدهم می‌آورد که اگر این طور مدیریت شود دولت تنها هزینه‌های سه یا چهار ماهه آینده را در نظر می‌گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: از طرف دیگر بحث انتخابات و هزینه‌های بالای دولت را داریم، چطور قرار است این موارد در بودجه سه دوازدهم مطرح شود؟. بسیاری از پیمانکاران مطالبات زیادی دارند لذا باید نگاه‌ها به این مساله مثبت باشد و موارد اصلاحی در کمیسیون تلفیق رفع شود.

صفری از نمایندگان درخواست کرد که به کلیات بودجه رای مثبت دهند و شرایط ویژه کشور به خصوص در بعد داخلی و خارجی را در نظر بگیرند.

وی گفت: در سال‌های اخیر مصیبت‌های اقتصادی به کشور تحمیل شده، ماه‌های پایانی عمر دولت است و انتخابات را در پیش داریم. وظیفه مجلس شورای اسلامی و دولت مدیریت شرایط است.

223224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1486865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =