ارسال نمونه دومین فرد کاشانی مشکوک به کرونای انگلیسی به تهران

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان از ارسال نمونه دومین فرد مشکوک به کرونای انگلیسی در کاشان به تهران خبر داد.

محمد حاجی جعفری در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به مراجعه یک زن حدودد ۷۰ ساله به اورژانس کاشان اظهار داشت: با توجه به پیشرفت سریع علائم و عفونت زیاد در این فرد و مشکوک شده به ابتلای کرونای انگلیسی نمونه ای از این فرد برای بررسی بیشتر به تهران ارسال شد.

وی با بیان اینکه طبق ابلاغیه وزارت بهداشت نمونه های مشکوک باید به طور کامل بررسی تا اقدامات لازم برای عدم شیوع بیشتر نمونه جهش یافته ویروس کرونا انجام شود، ابراز داشت: بعد از اینکه چند روز پیش اولین فرد مشکوک به ابتلای کرونا انگلیسی در کاشان جان خود را از دست داد، این بیمار دومین فرد مشکوک به ابتلای کرونای انگلیسی در منطقه کاشان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه شدت سرایت و عفونت رایی در ویروس جهش یافته انگلیسی به شدت بالاست، تصریح کرد: بهترین کار برای در امان ماندن از این ویروس در مرحله اول پیشگیری و در مرحله بعدی و در صورت مشاهده هرگونه علائم سرماخوردگی مراجعه سریع به پزشک برای طی کردن مراحل درمانی است.

وی افزود: متاسفانه یکی از مهمترین دلایل فوت بیماران کرونایی مراجعه دیرهنگام به پزشک و پیشروی عفونت در بدن آنهاست به همین دلیل تاکید می کنیم از هرگونه خوددرمانی در منزل به صورت خودسر اکیدا خودداری کنید.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1487396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =