۱۶ نفر
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
دختر صدام از تصمیم تازه‌اش خبر داد

ایسنا نوشت:دختر دیکتاتور سابق عراق از تصمیمش برای بازگشت به عراق پس از فرار از آنجا در جریان حمله آمریکا خبر داد.

رغد صدام، دختر دیکتاتور پیشین عراق در مصاحبه با شبکه العربیه گفت: من از بازگشتم به عراق اطمینان خاطر دارم. آنجا وطن من است. 

رغد صدام حسین توضیح داد که خانواده وی به دلیل نداشتن گذرنامه چطور به صورت قاچاقی وارد سوریه شدند. وی از افشای هویت قبایلی که در هنگام فرار به سوریه به او کمک کرده‌اند خودداری کرد و گفت، کاری را که آنها برای او انجام داده‌اند را فراموش نخواهد کرد. وی همچنین اشاره کرد که اقامت آنها در شهر حلب سوریه به چند دلیل از جمله "عدم روابط دوستانه با سوری‌ها" مدت زیادی طول نکشید.

دختر صدام در بخشی از این مصاحبه همچنین با اشاره به از دست دادن یکی از فرزندانش در جریان بمباران عراق از سوی آمریکا گفت، ۱۱ موشک در خانه وی فرود آمد و یکی از فرزندانش کشته شد.

رغد صدام در جزئیات خداحافظی خود با خانه‌ و مزرعه اش گفت که وی آخرین نگاه خود را به دیوارها و خانه انداخت و در آن زمان مطمئن بود که دیگر آن را نمی‌بیند.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص کشته شدن دو برادرش قصی و عدی گفت: من تاکنون تصاویر کشته شدن عدی و قصی را ندیده‌ام. هنگامیکه با افراد در ارتباط با ما در مورد خبرکشته شدن آن دو تماس گرفتم، آنها این خبر را تکذیب کردند و پس از دو سال مشخص شد که آنها برای حفظ روحیه مان این مسئله را از ما پنهان کرده‌اند.

رغد توضیح داد که حمله آمریکا به عراق از دهه ۱۹۹۰ آغاز شد و عراق  با انتخاب هر دولت جدیدی در آمریکا وارد وضعیت جنگی می‌شد تا اینکه با اشغال کشورش توسط کشورهای غربی در سال ۲۰۰۳ این وضعیت پایان یافت.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1487669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آسو IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    3 0
    بمیرم برات،یه جوری زدی که انگار باباش آلنده بوده و برادرانش قهرمانان ملی،چنگیز خان پیش شما لنگ مینداخت،حلبچه و کشتار انفال و کشتار صدها هزار نفر رو کجای دلم بگذارم،بچه ات گناه داشت؟صفهای کشتار کردها و شیعیان عراق رو یادت رفتع،صف بچه ها که منتظر بودن تا زنده به گور بشن، قابل کتمان هم که نیست،از سردشت و بان زرده و خوزستان و مهران و میلیونها ایرانی که تو موشکبارانهای پدرت قتل عام شدن هم باید بگم،قتل عام‌مردم بدبخت کویت بعد اون همه کمک‌حاکمان کویت،و ... بی شرفتر از خودتان سراغ داری؟؟؟؟؟؟؟؟نه وطن پرست بودین نه مرام خاصی و نه دینی،نه قومی و نه هیچی ،فقط خودتان و کیف خودتان،
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 0
    این بار چه نقشه ای دارند با این ماده گرگ هار؟
  • US ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 0
    میخوای بیا ی عراق چه غلطی بکنی؟بتمرگ همانجایی که هستی باش.مثل اینکه خبرنداری عراق شش دونگ دست ایرانه انتقام شهدا را ازت خواهیم گرفت
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 0
    در عراق الانم قانون صدام اجرا می شود. واقعا رئیس‌جمهور مقتدری بود
  • علیرصا FR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 0
    سلام .مثل اینکه ریشه این بعثی ها نابود نشده است .اینها کلا جلاد هستند .باید همه شأن کشته شوند .هیچ نسلی از صدام نباید بماند .پدر این ها در جنگ از مواد شیمیایی استفاده کرده است..
  • مهدی DE ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    2 0
    امریکا دخل پدرش رادر اورد حالا میخواد به کمک بن سلمان و امریکا به سیاست بر گردد و شروع کرده بر علیه ایران حرف زدن عجب پهلوانی اینو میگن خائن به پدر حالا کشورش بماند
  • IR ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    این خانم خوش قیافه دختر صدامه؟؟؟
  • نیلوفر IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    خداوند ازصدام نگذرد باعث ریخته شدن خون های جوانان ایرانی شد
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    جنایتهای پدر کثیفش علیه مرم ایران و حتی خود عراقی ها فراموش نخواهد شد و گمان نمی کنم آرامش حق چنین فردی باشد...