۱ نفر
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
کاپیتان وریا پشت محمود فکری در آمد

ورزش سه نوشت: کاپیتان آبی‌پوشان پایتخت در پایان تمرین امروز استقلال از کادرفنی تیم حمایت کرد و درخواست کرد تا حاشیه‌سازی به پایان برسد.

وریا غفوری که در تمرین روز گذشته استقلال به دلیل مصدومیت تمرین را ترک کرد و شایعات زیادی درباره اختلاف میان او و فکری و احتمال جدایی غفوری در نیم‌فصل مطرح شد، اما باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای به شایعات پایان داد و اعلام کرد که هیچ بازیکنی در نیم‌فصل جدا نمی‌شود. با این‌حال غفوری در تمرین امروز استقلال حضور داشت و در تمامی آیتم‌های تمرینی هم شرکت کرد تا این‌چنین آمادگی خود را نشان بدهد.

پس از پایان تمرین و در حالی که می‌خواست از مجموعه تمرینی راه‌آهن خارج شود، با سوالات و شعارهای هواداران درباره آینده کادرفنی استقلال مواجه شد که کاپیتان آبی‌ها با حمایت از محمود فکری و کادرفنی استقلال، صحبت‌های کوتاهی را انجام داد و گفت: صحبت درباره مسائل کادرفنی در حیطه من نیست تنها چیزی که می‌توانم بگویم این‌که قول می‌دهیم از این هفته تمام توان خودمان را برای عملکرد خوب در بازی‌های آینده به کار بگیریم؛ بازیکنان و کادرفنی از هم جدا نیستند و همه باهم یک مجموعه را تشکیل داده‌ایم که بتوانیم بازی کنیم و سر شما هواداران بالا باشد. 

غفوری همچنین از هواداران معترض استقلال خواست تا دیگر در تمرین‌های این تیم شعار ندهند و گفت: پیغام‌های شما را به گوش هر کسی که باید برسانم، چه مربی و چه بازیکن قطعا می‌رسانم اما از شما هم می‌خواهم لطفا دیگر اینجا نایستید تا خدایی ناکرده بی‌حرمتی نشود؛ در این دو سه روز به اندازه کافی حاشیه درست شده است، چند روز لطفا بگذارید بدون حاشیه به جلو برویم و کمی دیگر صبوری کنید، انشالله موفق خواهیم شد.

صحبت‌های وریا غفوری کاپیتان استقلال درباره واقع هم خط قرمزی روی شایعات مرتبط جدایی خودش بود و هم این‌که نشان داد خبری از تغییرات احتمالی در کادرفنی استقلال نیست و محمود فکری به کار خود در باشگاه استقلال در کسوت سرمربی ادامه خواهد داد.

258 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1487712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بازنشسته IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    16 12
    وریا غفوری عزیز ازکاپیتان پرسپولیس یادبگیر
    • قلی IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      8 3
      این اگه میخواست یاد بگیره گرفته بود.بازیکن خودش میگه من نمی خوام ،اونوقت یه تیم و این همه هوادار میگن باشه.والله اینا دلشون با تیم نیست،فقط بلدن پول بگیرن هیچ کاری هم نتونستن بکنن.آقایون استقلال ول کنید...فقط برانکو درمان این جور بازیکناست.
  • قلی IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    9 6
    بالاخره تیم بدن وریا ...خیلی کار بلده!فکری و سایر کادر فنی اخراج.بازیکن سالاری بهتر از این نمیشه.
  • علی تاجی IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    حیف و صد افسوس، ووریا میتونست جزیی از تاریخ باشگاه و کنار اسطوره های باشگاه قرار بگیره، ولی خیلی خراب کرد، معلومه بایدم از حاج محمود حمایت کنه که اخراجش نکرده، حاج محمود هم نشون داد که خیلی براش زوده سرمربی استقلال باشه.... بخدا با حاشیه داریم تو استقلال سرمایه سوزی میکنیم
  • علی IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    البته بی انصافیه فکر کنیم محمود فکری به استقلال تعصب نداره، اتفاقا از همه متعصبتره که تو این شرایط اومد استقلال اگر هوش و درایت امثال قلعه نوعی و مجیدی را داشت اطراف استقلال هم پیداش نمیشد. همش ثابت میکنه که تجربه کافی نداره و براش خیلی زود بود
  • علی IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    وقتی مربی محبوب نباشه یا لا اقل اندازه بعضی بازیکنها محبوبیت نداشته باشه نتیجه همینه، آقای غفوری اگر امیر خان قلعه نوعی یا فرهاد مجیدی رو نیمکت بود کدوم بازیکن جرأت داشت هرکاری بکنه یا هر حرفی بزنه؟؟؟!!!!
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    موقعه تعویض از زمین هم از کادر فنی حمایت بشه...بی نهایت بهتره تا در تمرین....
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    وقتی مدیران یک باشگاه کار را برای سرمربی به جایی برسانند که بازیکنان برای ماندن او تصمیم بگیرند فاتحه آن تیم را باید خواند ،میتوانید بگویید چه اقتداری برای آن سرمربی باقی میماند؟؟!!